Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Σελίδες
▼
"Πιστεύω πως αν είχα μυαλό θα τα πήγαινα καλύτερα στην τάξη". Προσωπική μαρτυρία.
"Πιστεύω πως αν είχα μυαλό θα τα πήγαινα καλύτερα στην τάξη".
Παρουσιάζεται μια προσωπική μαρτυρία ως ειδική θεραπεύτρια.
Σε μια παρέα ένα βράδυ, ένας νέος 30 χρονών μας εξομολογήθηκε ότι δεν ήξερε καθόλου να γράφει και να διαβάζει. Όλοι τον ρώτησαν γεμάτοι απορία τι εννοούσε "καθόλου" και αυτός απάντησε ότι σχεδόν δεν μπορούσε να γράψει και διαβάσει τίποτα.
Είχε αφήσει το σχολείο στην Β' Γυμνασίου, αφού δεν μπορούσε να ανταποκριθεί ούτε στις βασικές απαιτήσεις και άνοιξε ένα συνεργείο αυτοκινήτων, γιατί πάντα ήταν πολύ καλός σε ότι αφορούσε την μηχανολογία. Μετά απο ένα χρόνο αποφάσισε να πάει σε νυχτερινό σχολείο με την ελπίδα ότι θα έχει μια πιο ελαστική αντιμετώπιση και περισσότερη κατανόηση. Τον έδιωξαν και απο εκεί λέγοντας του ότι "μάλλον" έχει μαθησιακές δυσκολίες και του συνέστησαν να το διερευνήσει. Το έκανε. Επισκέφθηκε έναν ψυχίατρο για να του κάνει αξιολόγηση και ο ίδιος του είπε ότι η περίπτωση του είναι πολύ "βαριά" και "Καλύτερα να το αφήσεις γιατί δεν μπορεί να γίνει τίποτα"!
Συζητήσαμε για αυτό και δεν μπορούσε να πιστέψει με τίποτα ότι παιδιά με το δικό του πρόβλημα κάνουν προγράμματα αντιμετώπισης που τα βοηθούν να ανταποκριθούν.
Το βράδυ τελείωσε και ο ίδιος έμεινε με την απορία αν θα μπορούσε ποτέ να μάθει να γράφει και να διαβάζει και εγώ με την απογοήτευση ότι υπάρχουν άνθρωποι και παιδιά που παραμένουν με την πεποίθηση ότι δεν είναι τόσο "έξυπνοι".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!