Ανάκληση λέξεων και εμπλουτισμός του γραπτού λόγου είναι δυο δύσκολα κεφάλαια για τα παιδιά με Δυσλεξία και Μαθησιακές δυσκολίες. Ο τρόπος για να θυμούνται και να εφαρμόζουν πρέπει να είναι πιο σωματοποιημένος και να συνδεθεί με εικόνες και βιωματικές εμπειρίες.
Για αυτό λοιπόν η παρακάτω άσκηση προσπαθεί, με τη χρήση των εικόνων ως μεσολαβητές, να βοηθήσει τα παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες να συνδέσουν τις αισθήσεις τους με τα κατάλληλα επίθετα.
Άσκηση: Εκτυπώνετε σχέδια απο διάφορα ουσιαστικά και γράφετε μέσα φράσεις για κάθε μια απο τις 5 αισθήσεις. Το παιδί θα πρέπει ανάλογα να συμππληρώσει με το αντίστοιχο επίθετο δίνοντας έτσι πληροφορίες για κάθε ουσιαστικό.
Παράδειγμα 1
Κάθε φράση συμπληρώνεται απο ένα επίθετο! |
Παράδειγμα 2
Με αυτή τη μορφή δίνεται η άσκηση στο παιδί! |
Tip:
Αν για κάποιο ουσιαστικό δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλες οι αισθήσεις (πχ. τραπέζι) τότε μπορείτε να ζητήσετε να γράψει περισσότερα επίθετα για τις αισθήσεις που ήδη έχετε χρησιμοποιήσει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!