Αν είσαι ειδικός παιδαγωγός που σχεδιάζεις ένα μαθησιακό πρόγραμμα ειδικής αγωγής για να βοηθήσεις το παιδί με δυσλεξία να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες του τότε θα πρέπει να συμπεριλάβεις σε αυτό δράσεις που έχουν σκοπό να του εξηγήσουν τον τρόπο που σκέφτεται.
Η επίγνωση του ιδιαίτερου τρόπου σκέψης του, βοηθάει το παιδί να αναλάβει περισσότερο τον έλεγχο της καθημερινότητας του και να μην είναι παθητικός δέκτης των επιλογών που γίνονται για αυτό από το περιβάλλον του. Έτσι ενδυναμώνεται η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του ειδικού παιδαγωγού και του μαθητή και βλέπει στο μάθημα ειδικής αγωγής την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με έναν άλλο τρόπο διδασκαλίας που σταδιακά συνειδητοποιεί ότι του ταιριάζει περισσότερο.
Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Σελίδες
▼
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!