Σελίδες

Η Δυσλεξία με μια ματιά.


Δημοσιεύτηκε στο China Daily ένα άρθρο που αναφέρει συνοπτικά τα κύρια συμπτώματα της Δυσλεξίας. Αν κάποια απο αυτά εμφανίζει το παιδί που είναι μαθητής της Δημοτικής εκπαίδευσης για ένα σταθερό χρονικό διάστημα κρίνεται απαραίτητο να διερευνηθεί η πιθανότητα ύπαρξης Δυσλεξίας.

"If your child (primary school studenthas six of the following symptoms for more than half yearit's possible that he or she has dyslexiawhich is one of the main causes of learning difficulties.

1. Has difficulties in reading and often misreads.

2. Has difficulties in understanding the content after reading.


3. Skips words or lines while reading.


4. Has difficulties in writing and often makes mistakes. Tends to avoid writing and writes in scrawl.


5. Has difficulties in copying Chinese characters. Need to refer to the original character for each stroke.


6. Short attention span.


7. Hyperactive, with a low efficiency in class.


8. Not good at sports, with a bad sense of balance.


9. Poor motor skills. Bad pen-holding position. Laces up one's shoes and uses chopsticks in a clumsy way.


10. Poor interpersonal skills, shy, introvert or impetuous.


11. No self-confidence and gives up easily.


12. Smart but struggles to study."


Το άρθρο έχει αναρτηθεί στο: http://www.chinadaily.com.cn/cndy/2013-05/08/content_16483608.htm



Ελεύθερη μετάφραση του παραπάνω άρθρου

Αν το παιδί σας (μαθητής του Δημοτικού σχολείου) εμφανίζει έξι απο τα συμπτώματα που ακολουθούν για παραπάνω απο μισό έτος, είναι πιθανό να αντιμετωπίζει δυσλεξία, η οποία είναι μια απο τις κύριες αιτίες για δυσκολίες στη μάθηση.


1. Έχει δυσκολίες στην ανάγνωση και συχνά παρερμηνεύει αυτά που διαβάζει.

2. Έχει δυσκολίες στην κατανόηση του περιεχομένου μετά την ανάγνωση.

3. Παραλείπει λέξεις ή γραμμές κατά την ανάγνωση.

4. Έχει δυσκολίες στη γραφή και συχνά κάνει λάθη. Τείνει να αποφύγει το γράψιμο και εμφανίζει κακογραφία.

5. Έχει δυσκολίες στην αντιγραφή.

6. Σύντομο εύρος προσοχής.

7. Υπερδραστήριο, με χαμηλή απόδοση στην σχολική τάξη.

8. Μπορεί να μην είναι πολύ καλό στον αθλητισμό, με μια κακή αίσθηση της ισορροπίας.

9. Κακές κινητικές δεξιότητες. Κακή λαβή του μολυβιού. Δυσκολεύεται να δέσει τα κορδόνια του παπουτσιού του.

10. Κακές διαπροσωπικές δεξιότητες, ντροπαλό, εσωστρεφές ή παρορμητικό.

11. Δεν δείχνει αυτοπεποίθηση και εγκαταλείπει εύκολα.

12. Έξυπνο αλλά παλεύει για να τα καταφέρει στο σχολείο.

Απευθύνεται: Σε όλα τα παιδιά σχολικής ηλικίας όπου γονείς και εκπαιδευτικοί μπορούν να παρατηρήσουν τα παραπάνω σημάδια δυσκολίας.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter



1 σχόλιο:

Τάνια Μάνεση είπε...

Έχετε βραβείο προς παραλαβή. Συγχαρητήρια για το σπουδαίο σας έργο. Φιλικά. Τάνια Μάνεση.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!