Τα παιδιά με Δυσλεξία είναι γνωστό πως παρουσιάζουν κενά και δυσκολεύονται να κατανοήσουν, να ξεχωρίσουν και να αναγνωρίσουν τους όρους του Λόγου. Η αναγνώριση ενός Ουσιαστικού, ενός Επιθέτου ή ενός Ρήματος μπορεί να γίνει μια διαδικασία που ταλαιπωρεί τα Δυσλεξικά παιδιά, δυσκολία που φαίνεται πιο δυναμικά όταν χρειάζεται να φτιάξουν οικογένειες λέξεων.
Τα προγράμματα παρέμβασης εμπλέκουν τα παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες σε ασκήσεις που σκοπό έχουν να τα βοηθήσουν, να κατακτήσουν τους όρους της Γλώσσας με έναν πιο βιωματικό τρόπο αφού αυτός είναι και ο πιο αποτελεσματικός δρόμος μάθησης για αυτούς τους μαθητές.
Τα Ρήματα είναι μια μεγάλη και βασική κατηγορία λέξεων και είναι πολύ σημαντικό το παιδί με Δυσλεξία με ευκολία να τα αναγνωρίζει και να τα χειρίζεται. Η άσκηση: "Τι κάνουν και τι δεν κάνουν;" βοηθά σε αυτό το σκοπό!
Τα προγράμματα παρέμβασης εμπλέκουν τα παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες σε ασκήσεις που σκοπό έχουν να τα βοηθήσουν, να κατακτήσουν τους όρους της Γλώσσας με έναν πιο βιωματικό τρόπο αφού αυτός είναι και ο πιο αποτελεσματικός δρόμος μάθησης για αυτούς τους μαθητές.
Τα Ρήματα είναι μια μεγάλη και βασική κατηγορία λέξεων και είναι πολύ σημαντικό το παιδί με Δυσλεξία με ευκολία να τα αναγνωρίζει και να τα χειρίζεται. Η άσκηση: "Τι κάνουν και τι δεν κάνουν;" βοηθά σε αυτό το σκοπό!
Τι
κάνουν και τι δεν κάνουν;
Οι
άνθρωποι _________αλλά δεν
_______________.
Το
πουλί__________ αλλά
δεν__________________.
Τα
αυτοκίνητα ___________ αλλά
δεν ______________.
Ο
λύκος ___________ αλλά δεν
__________________.
Η
μαμά ____________ αλλά δεν
_________________.
Ο
αέρας ______________ αλλά δεν
________________.
Οι
δάσκαλοι ____________ αλλά
δεν _______________.
Η
τηλεόραση ____________ αλλά
δεν ______________.
Η
κόρη ________________ αλλά δεν
_______________.
Τα
τηλέφωνα _____________ αλλά
δεν _____________.
Ο
φούρναρης _____________ αλλά
δεν ______________.
Τα
ψάρια _______________ αλλά δεν
_______________.
Το
μωρό _______________ αλλά δεν
_______________.
Η
θάλασσα ______________ αλλά
δεν ______________.
Ο
γιατρός _______________ αλλά
δεν ______________.
Οι
αγρότες ______________ αλλά
δεν _______________.
Η
συγγραφέας _____________ αλλά
δεν _____________.
Tip:
Μπορείτε με αυτό το τρόπο να αναλύσετε ένα κείμενο (βιβλίο, παραμύθι, κόμικ κτλ.) που έχετε διαβάσει με το παιδί και να μιλήσετε για αυτά που κάνουν και δεν κάνουν οι ήρωες της ιστορίας!
Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!