tag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post4980507841943058663..comments2023-05-11T13:49:19.609+03:00Comments on Dyslexia at home: Φύλλο Βελτίωσης Γραφής και οι Τρόποι που το χρησιμοποιούμε!Unknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post-77169804912498425042019-02-24T09:36:03.437+02:002019-02-24T09:36:03.437+02:00Καλησπέρα σας. Δυστυχώς δεν μπορεί να προταθεί κάπ...Καλησπέρα σας. Δυστυχώς δεν μπορεί να προταθεί κάποια άσκηση ή μέθοδος για κανένα παιδί συγκεκριμένα μέσα από το blog. Αυτό προϋποθέτει αξιολόγηση των δυσκολιών του και σχεδιασμό ασκήσεων εξατομικευμένα. Μέσα από το blog μπορείτε να αναζητήσετε και να βρείτε ασκησιολόγιο που να απευθύνετε γενικά σε δυσκολίες γραφής. <br />A.https://www.blogger.com/profile/11204749889824188925noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post-41653270740849890012019-02-23T19:42:44.230+02:002019-02-23T19:42:44.230+02:00Χαίρετε!
Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την γραφή παι...Χαίρετε!<br />Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την γραφή παιδιού πρώτης γυμνασίου; Τα γράμματα του είναι αρκετά κολλημμένα μεταξύ τους και κακογραμμένα. Κάποιες φορές μάλιστα φτάνουν σε βαθμό να είναι δυσανάγνωστα. Έχετε να μου προτείνετε κάποια μέθοδο;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post-10494029555641944632017-04-25T19:26:42.093+03:002017-04-25T19:26:42.093+03:00Σας ευχαριστώ πολύ. Σας ευχαριστώ πολύ. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post-82779713894623402742017-04-24T23:34:23.183+03:002017-04-24T23:34:23.183+03:00Καλησπέρα και απο εμένα και ευχαριστώ για τα καλά ...Καλησπέρα και απο εμένα και ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Οι λέξεις που περιγράφεται στις οποίες γίνεται παραβίαση των ορίων τους είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο σε παιδιά με ελλείμματα στη φωνημική επίγνωση όπως παιδιά με δυσλεξία. Αφου γίνονται παράλληλα και άλλες δράσεις για την ενίσχυση της φωνημικής ενημερότητας το φύλλο βελτίωσης γραφής μπορεί να αποδειχθεί πολύ βοηθητικό εργαλείο. Οι τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι: 1. να δίνονται κολλημένες οι λέξεις και να του ζητάτε να τις γράψει απο κάτω χωριστά 2. να γράψει φράσεις με τις μικρές λέξεις που κολλάει (πχ.αντωνυμίες, άρθρα κτλ.) για τη συνειδητοποίηση ότι οι λέξεις αυτές έχουν δική τους υπόσταση που χρησιμοποιούνται και σε άλλες φράσεις.A.https://www.blogger.com/profile/11204749889824188925noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5113902077005344017.post-58061525464822630312017-04-23T13:59:21.139+03:002017-04-23T13:59:21.139+03:00Γεια σας.Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας....Γεια σας.Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας. Είμαι εκπαιδευτικός με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Έχω αναλάβει ένα παιδάκι το οποίο δυσκολεύεται στην αυτονομία κάποιων λέξεων (φίλοσμου, ημαμά). Έχω ήδη κάνει το πρώτο βήμα (ένα μήνα τώρα) όσον αφορά την αντίληψη γενικά των κενών χρησιμοποιώντας το φύλλο βελτίωσης γιατί υπήρχε γενικά δυσκολία. Βάζουμε ανάμεσα στα κενά λιχουδιές και αυτοκόλλητα και έχει υπάρξει βελτίωση. Τώρα θα αρχίσουμε να καταγράφουμε προτάσεις στο τετράδιο αφήνοντας κενά σχηματίζοντας το δαχτυλάκι μας και μετά χωρίς τίποτα. Στη συνέχεια θα προχωρίσω σιγά -σιγά και σε άλλες ασκήσεις. Όσον αφορά όμως την αυτονομία των προηγούμενων λέξεων πως το χειρίζομαι με το φύλλο βελτίωσης;Τις δίνω κολλημένες και μου τις χωρίζει γράφοντας τις;Ευχαριστώ πολύ. Anonymousnoreply@blogger.com