Να αναπτύξουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο Οπτικό λεξικό είναι ο στόχος για την Ορθογραφία των δυσλεξικών παιδιών!
Το μεγάλο στοίχημα στην Ειδική Αγωγή παιδιών με δυσλεξία είναι πετύχουμε τη συσσώρευση απομνημονευμένου υλικού ορθογραφημένων λέξεων.
Για την ανάπτυξη αυτού του "Οπτικού λεξικού" υπάρχουν πολλές μέθοδοι. Η Κιναίσθηση σε όποια μέθοδο και αν επιλέξουμε να εφαρμόσουμε μπορεί να παίξει έναν αξιοσημείωτα υποστηρικτικό ρόλο για την αποκτημένη γνώση.
Σε αυτή την άσκηση "παίζουμε" με τα μορφήματα στην ορθογραφία των Ρημάτων. Εξασκούμαστε για τα Ρήματα σε: /-ιζ-ω/, /-ων-ω/, /-ευ-ω/, -αιν-ω/.
✺Κατεβάστε & Εκτυπώστε την κιναισθητική άσκηση για την Ορθογραφία Ρημάτων εδώ!
Υλικά: ρήματα χωρίς τα μορφήματα, ξυλάκια, μαρκαδόροι
Υλικά! |
Εκτυπώνουμε τα Ρήματα! |
Γράφουμε τα μορφήματα! |
Το παιδί επιλέγει & βάζει το σωστό μόρφημα! |
Συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσουν όλα τα Ρήματα! |
Με αυτόν τον τρόπο συνεχίζουμε μέχρι το τέλος. Μετά την ολοκλήρωση βρίσκουμε και μαθαίνουμε και άλλες λέξεις που ανήκουν στην ίδια οικογένεια με το κάθε Ρήμα αυξάνοντας έτσι το ενεργό λεξιλόγιο αλλά και το ορθογραφικό λεξικό πχ. δωρίζω→δώρο→δωρεά→Δωροθέα κτλ.
✪ Παράδειγμα εφαρμογής:
Εφαρμογή από την εκπαιδευτικό Μαρία Λάγιου! |
✺Κατεβάστε & Εκτυπώστε την κιναισθητική άσκηση για την Ορθογραφία Ρημάτων εδώ!
❝Παράλληλα σε όλη την άσκηση γίνεται και εξάσκηση στην Φωνημική ενημερότητα!❞
Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!