Το παθητικό λεξιλόγιο στα παιδιά με Δυσλεξία χρειάζεται ενίσχυση & εξάσκηση!
Οι ειδικοί παιδαγωγοί και όλοι όσοι εκπαιδεύουν παιδιά με δυσλεξία έρχονται αντιμέτωποι με τη δυσκολία τους να χρησιμοποιούν περισσότερες λέξεις. Αυτό που συμβαίνει συνήθως είναι να ανακυκλώνεται ένας συγκεκριμένος αριθμός βασικών ρημάτων & ουσιαστικών με τα οποία προσπαθούν να εκφράσουν τις ιδέες τους για τα περισσότερα θέματα!
Η άσκηση που δίνει 30 εναλλακτικές για την συχνή χρήση της λέξης "πολύ" βοηθά στην ανάπτυξη του λεξιλογίου!
Η χρήση της Κιναισθητικής προσέγγισης στη μαθησιακή εμπειρία των δυσλεξικών παιδιών φέρνει πάντα άριστα αποτελέσματα. Η σύλληψη της παρακάτω άσκησης λεξιλογίου προέκυψε από την ανάγκη να ενισχυθεί ο μηχανισμός της μνήμης μέσα από τη γρήγορη ανάκληση λέξεων (brainstorming).
Υλικά: εικόνες, οδοντογλυφίδες με χαρτάκια (flying tiger), πίνακας φελλού
Κόβουμε τις εικόνες και τις βάζουμε πάνω σε ένα πίνακα φελλού. Συζητάμε Τι βλέπουμε στις εικόνες.
Το παιδί καρφώνει τις οδοντογλυφίδες και γεμίζει τις εικόνες με σχετικές λέξεις. Στο τέλος τις διαβάζει.
Το παιχνίδι μπορεί να ολοκληρωθεί με ασκήσεις παραγωγή λόγου:
- προτάσεις με τις λέξεις
- παράγραφο που να εμπεριέχει κάποιες λέξεις
- να συνδυαστεί με το μικρό σχεδιάγραμμα για μια μεγάλη ιστορία
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!