Ξεκουραζόμαστε και επιστρέφουμε.
Καλό Πάσχα!
Ενημερωθείτε για:
Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
❝Η αξιολόγηση είναι μια δυναμική διαδικασία που δε σταματά σε όλη τη διάρκεια της παρέμβασης. Το τρίπτυχο: Σχεδιάζω, Εφαρμόζω, Αναθεωρώ δείχνει το δρόμο για μια επιστημονική, έγκυρη και προσεκτική αξιολόγηση των ιδιαίτερων μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζει ένα παιδί με δυσλεξία και είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζεται ένα αξιόπιστο πρόγραμμα παρέμβασης.❞
Εικόνα βροχής και δυο στήλες των ποσοτικών επιρρημάτων! |
Γεμίζουμε με επιρρήματα γύρω, γύρω! |
❝Η σωστή επιλογή των λαθών που θα διορθώσουμε κάθε φορά που το παιδί με δυσλεξία παραδίδει ένα δικό του γραπτό κείμενο είναι μια σημαντική δουλειά που και αυτή πρέπει να βασίζεται σε παιδαγωγικούς στόχους. Το χτίσιμο της αυτοπεποίθησης είναι μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε πράξη στη θεραπευτική σχέση δεν έχει μοναδικό στόχο να αντιμετωπίζει τις μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού αλλά και να εμπνέει την πίστη στον εαυτό του παρά τις δυσκολίες του. Η ενίσχυση της δημιουργικής του φύσης παραβλέποντας κάποια από τα λάθη πολλές φορές γίνεται το κίνητρο για να συνεχίσει.❞
Στη διεθνή βιβλιογραφία, η εξαιρετική ικανότητα να σκέφτονται και να αντιλαμβάνονται αισθητηριακά, η μεγάλη περιέργεια και η ζωηρή φαντασία αναφέρονται ως μερικά από τα κοινά χαρακτηριστικά που μοιράζονται τα δυσλεξικά άτομα. Ας γίνουν αυτά τα χαρακτηριστικά η βάση για να χτιστεί το πρόγραμμα ειδικής αγωγής από τους ειδικούς παιδαγωγούς!
"Η δυσλεξία είναι ένα επιστημονικό πεδίο το οποίο παραμένει υπό διερεύνηση. Υπάρχουν ανοιχτά αρκετά ερωτήματα σχετικά με τον διαφορετικό τρόπο σκέψης των μαθητών που έχουν δυσλεξία και με τις στρατηγικές και μεθόδους που συνθέτουν το μοντέλο μάθησης που τους ταιριάζει. Άλλωστε είναι γεγονός ότι αν εκπαιδεύεις παιδιά με δυσλεξία έρχεσαι αντιμέτωπος με τόσες μορφές της δυσλεξίας όσοι είναι και οι δυσλεξικοί σου μαθητές."