Πως θα πείσουμε τα παιδιά με δυσλεξία να γράψουν;
Το πιο συνηθισμένο θέμα μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινες΄διακοπές είναι της μορφής: "Τι έκανες αυτό το καλοκαίρι;" Για να πετύχουμε την εγρήγορση που θέλουμε από τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιστρέψαμε το θέμα και το θέσαμε κάπως έτσι: "Ποια είναι αυτά που δεν έκανες αυτό το καλοκαίρι και θα ήθελες πολύ να είχες κάνει";
Κατεβάστε & Εκτυπώστε το Εικονογραφημένο Θέμα ελεύθερης ανάπτυξης εδώ!
Επειδή όμως γνωρίζουμε ότι τα δυσλεξικά παιδιά είναι Κιναισθητικοί μαθητές, το θέμα (όπως και εδώ) το κόβουμε και το κολλάμε στο τετράδιο του. Το τετράδιο παίρνει μια άλλη αισθητική, στοιχείο που δημιουργεί κίνητρο στο παιδί να μην το παραμελεί.
Το παιδί θα γράψει από κάτω τη παράγραφο που του ζητάμε. Ο τρόπος ανάπτυξης της παραγράφου είναι πάντα με τη μεθοδολογία της χρωματιστής παραγράφου. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας συζητάμε και σημειώνουμε μαζί Ποια είναι τα πράγματα που δεν έκανε και θα ήθελε να είχε κάνει! Οι καταγραμμένες ιδέες θα βοηθήσουν πολύ τη στιγμή που το παιδί θα πρέπει να γράψει τις σκέψεις του μόνο του.
Κατεβάστε & Εκτυπώστε το Εικονογραφημένο Θέμα ελεύθερης ανάπτυξης εδώ!
Παράδειγμα γραφής:
Προεργασία της ανάπτυξης του θέματος! |
Αγόρι Δ' Δημοτικού με δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσκολίες στο γραπτό λόγο! |
Αγόρι Δ' Δημοτικού με δυσλεξία! |
Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
4 σχόλια:
Συγχαρητήρια!!! Το υλικό που δημοσιευτεί ανά καιρούς είναι πολύ βοηθητικό. Συνεχίστε την προσπάθεια σας!
Ευχαριστώ πολύ! Θα ανεβαίνουν όλο και περισσότερα που θα έχουν και εκτυπώσιμα δείγματα. Καλή συνέχεια!
συγχαρητηρια και απο εμενα! Μας δινετε ομορφες ιδεες να δουλευουμε κ εμεις με τα δικα μας παιδια στη θεραπεια.
Ευχαριστώ! Να είστε καλά και ελπίζω να τα λέμε συχνά!
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!