Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Καλό καλοκαίρι! Ξεκουραζόμαστε, γεμίζουμε αναμνήσεις και επιστρέφουμε!
Dyslexia tip! Για την ορθογραφία!
Η χρήση της τεχνολογίας και των διαδραστικών εργαλείων προτείνονται ως κατάλληλα μέσα για τη διδασκαλία, αλλά και ως εξοπλισμός διευκόλυνσης στη μάθηση, παιδιών με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Πολλές φορές μαθητές με ΕΜΔ μπαίνοντας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπου η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να πάρει πιο ενεργό ρόλο, επιλέγουν να κάνουν τα σχεδιαγράμματα τους σε tablet αντί σε τετράδιο, να κρατάνε σημειώσεις ηλεκτρονικά, να διαβάζουν μέσα από ηλεκτρονικά μέσα.
Αυτό συμβαίνει γιατί έτσι τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε περιβάλλοντα γραφής και ανάγνωσης που προσαρμόζονται εύκολα και γρήγορα σύμφωνα με τις δικές τους ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες (γραμματοσειρές, λεξικά, ορθογράφοι, γραφικά, οργανωτές, ημερολόγια).
Εδώ αναφερόμαστε στο πως μπορεί ο αυτόματος ορθογραφικός έλεγχος στον Η/Y να λειτουργήσει ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην ανατροφοδότηση της ορθογραφίας και στην εξάσκηση της αυτοδιόρθωσης.
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.