Καλό καλοκαίρι! Ξεκουραζόμαστε, γεμίζουμε αναμνήσεις και επιστρέφουμε!



Ήρθε πάλι αυτή η στιγμή του μεγάλου διαλείμματος! Και ίσως και η στιγμή για το πιο ζεστό άρθρο της χρονιάς, αφού πάντα έχω την ανάγκη να ευχαριστήσω περισσότερο "ψυχικά" και όχι απλά τυπικά, όλους εσάς με τους οποίους πέρασα και αυτή τη παιδαγωγική περίοδο.

Όλοι είστε ξεχωριστοί. Οι μαθητές μου, που μεγαλώνω μαζί σας μέσα στα χρόνια και με ωθείτε με αυτή τη μαγική δύναμη να συνεχίζω. Οι ειδικοί παιδαγωγοί που με τις εξ αποστάσεως εποπτείες, μαζί ανακαλύπτουμε τη μαγεία της ειδικής αγωγής. Οι γονείς, που μέσα από σχέσεις εμπιστοσύνης στις εξ αποστάσεως εποπτείες για γονείς γίνεστε παράδειγμα για το που μπορεί να οδηγήσει η θέληση. 

Τέλος, είστε όλοι εσείς, οι αναγνώστες και η κινητήριος δύναμη του Dyslexia at home. Η θετική σας ανταπόκριση όλα αυτά τα χρόνια είναι η αποζημίωση για την απαιτητική δουλειά που χρειάζεται να γίνει για να δημοσιεύεται κάθε ένα από τα άρθρα.

Οι διακοπές όμως ήρθαν και το μυαλό αδειάζει για να γεμίσει πάλι! 

Να γεμίσει με νέες ιδέες, ασκήσεις και μεθόδους που κάνουν τη θεωρία πράξη εμπλουτίζοντας την ειδική παρέμβαση σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.

Ευχαριστώ θερμά.
Εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι.

Τα λέμε τον Σεπτέμβρη!

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Dyslexia tip! Για την ορθογραφία!

 


Η χρήση της τεχνολογίας και των διαδραστικών εργαλείων προτείνονται ως κατάλληλα μέσα για τη διδασκαλία, αλλά και ως εξοπλισμός διευκόλυνσης στη μάθηση, παιδιών με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Πολλές φορές μαθητές με ΕΜΔ μπαίνοντας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπου η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να πάρει πιο ενεργό ρόλο, επιλέγουν να κάνουν τα σχεδιαγράμματα τους σε tablet αντί σε τετράδιο, να κρατάνε σημειώσεις ηλεκτρονικά, να διαβάζουν μέσα από ηλεκτρονικά μέσα.

Αυτό συμβαίνει γιατί έτσι τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε περιβάλλοντα γραφής και ανάγνωσης που προσαρμόζονται εύκολα και γρήγορα σύμφωνα με τις δικές τους ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες (γραμματοσειρές, λεξικά, ορθογράφοι, γραφικά, οργανωτές, ημερολόγια).

Εδώ αναφερόμαστε στο πως μπορεί ο αυτόματος ορθογραφικός έλεγχος στον Η/Y να λειτουργήσει ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην ανατροφοδότηση της ορθογραφίας και στην εξάσκηση της αυτοδιόρθωσης.


 Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com