Εδώ η Ειδική παιδαγωγός, από την Κύπρο, με την οποία έχουμε σχέση εποπτείας, μας δείχνει πως εφαρμόζει τη μέθοδο που παρουσιάζεται στην άσκηση: Ποιός θα ανέβει το σκαλοπάτι; για να ενισχύσουμε τη διαδικασία του τονισμού σε παιδιά με ΕΜΔ.
Συνεργαστήκαμε και σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα παρέμβασης για τον μαθητή, ο οποίος φοιτά στην Δ' Δημοτικού και αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες σε συνύπαρξη με ένα γενετικό σύνδρομο.
Ένας από τους στόχους ήταν και η σταδιακή βελτίωση του τονισμού των λέξεων. Μια δεξιότητα που μπορεί να επηρεάσει αρκετά τους μηχανισμούς της ανάγνωσης και της ορθογραφίας.
Δείτε αναλυτικά τον τρόπο εφαρμογής της άσκησης για να αρχίσει το παιδί με ΕΜΔ να χρησιμοποιεί τους τόνους όσο γράφει και να περιορίσει τους παρατονισμούς κατά την ανάγνωση του.
Εδώ ο Α εφάρμοσε μόνος την άσκηση σε 2βες & 3βες λέξεις που άκουγε! |
*Ευχαριστούμε θερμά την ειδική παιδαγωγό για την παραχώρηση του φωτογραφικού υλικού.
❝Πάντα περιμένω με χαρά, φωτογραφικό υλικό από τις εφαρμογές σας στο amitrakaki@gmail.com❞
Ενημερωθείτε για:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!