Η διαδικασία για την κατάκτηση της αυθόρμητης γραφής είναι σταδιακή και δεν ακολουθεί μια ευθεία γραμμική πορεία από το ένα στάδιο στο άλλο. Πρόκειται για μια πολύπλοκη και πολυσύνθετη διαδικασία η οποία δεν αποτελεί μια απλή επέκταση του προφορικού λόγου. Για αυτό και απαιτείται ένας προσεγμένος σχεδιασμός κατά την ειδική διδασκαλία της σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ όταν διδάσκουμε γραφή είναι ότι ο στόχος πάντα είναι ένας: η επιθυμία για επικοινωνία!
Έτσι λοιπόν στα πλαίσια της έναρξης της νέας χρονιάς ο ειδικός παιδαγωγός έρχεται σε επαφή με αρκετούς νέους μαθητές και μπορεί αυτή τη συνθήκη της πρώτης γνωριμίας να τη μετατρέψει σε μια όμορφη, δομημένη, γραπτή δραστηριότητα.
Εάν είστε γονέας, που επιθυμείτε να εμπλέξετε το παιδί με ΕΜΔ σε γραπτή δραστηριότητα, μπορείτε να εφαρμόσετε τις τρεις αυτές συνεντεύξεις στο σπίτι για μια ομαλή εισαγωγή στο γραπτό λόγο.
Παρουσιάζονται τρεις εκτυπώσιμες "συνεντεύξεις". Ο μαθητής πρέπει να απαντήσει γραπτά σε συγκεκριμένες ερωτήσεις μικρής ανάπτυξης. Σκοπό έχουν να δώσουν το έναυσμα για γραφή χωρίς το αυξημένο άγχος για ευφράδεια, σύνταξη και λεξιλόγιο.
Ας γνωριστούμε!
Γνώρισε με!
Αν επιθυμείτε να εκτυπώσετε τις δυο τελευταίες συνεντεύξεις:
- ακολουθήστε το Dyslexia at home στο Instagram
- κάνετε like, share, αφήστε ένα σχόλιο και το email σας
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!