Σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια σωστή οργάνωση στη διδασκαλία της γραπτής έκφρασης. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε πρώτα έναν σωστό σχεδιασμό και έπειτα το κατάλληλο υλικό που θα ανταποκρίνεται στη δεξιότητα που θέλουμε κάθε φορά να αναπτύξουμε ή να βελτιώσουμε.
Ο γραπτός λόγος είναι αποτέλεσμα μιας σειράς αλληλένδετων ικανοτήτων οι οποίες όλες μαζί παράγουν ένα ενιαίο, συνεκτικό σύνολο.
Πριν την αυθόρμητη γραφή, η οποία είναι από τα πιο σύνθετα έργα παραγωγής λόγου, χρειαζόμαστε τη δόμηση της γραφής. Με αυτόν τον τρόπο δουλεύουμε πιο οργανωμένα και σε μικρότερη κλίμακα τη σύνταξη και ερχόμαστε σε πρώτη επαφή με τις εμπειρίες των μαθητών μας. Μειώνουμε το στρες της γραπτής έκφρασης καθώς συμβαίνει σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον!
Εδώ θα δούμε μια γραπτή δραστηριότητα που αναφέρεται σε μια μορφή αφήγησης. Ένα ταξίδι που επιλέγει ο μαθητής να κάνει! Ποιες πληροφορίες μπορούμε να πάρουμε γύρω από αυτό το γεγονός;
Και θα δούμε ακόμη μια δραστηριότητα που έχει τη μορφή περιγραφής ενός γεγονότος που πρόκειται να συμβεί.
Ταξίδι έκπληξη!
✺Εκτυπώστε τη γραπτή δραστηριότητα εδώ!
Παραδείγματα εφαρμογής:
- χρήση της αναγνωστικής μεθόδου του κύματος
- χρήση χρονικών εκφράσεων για την έναρξη των προτάσεων
Αν επιθυμείτε να εκτυπώσετε τη γραπτή δραστηριότητα " Ένα φανταστικό πάρτι":
- ακολουθήστε το Dyslexia at home στο Instagram
- κάνετε like, αφήστε ένα σχόλιο και το email σας
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!