6 Ιουν 2017

Τεχνική σταδιακού "zoom" για καλύτερη απομνημόνευση σε παιδιά με δυσλεξία!



Το παιδί με δυσλεξία χρειάζεται ειδικές τεχνικές για την απομνημόνευση των πληροφοριών!

Η αποθήκευση και ανάκληση των γλωσσικών πληροφοριών πολλές φορές είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που δοκιμάζει την απομνημονευτική δυνατότητα των παιδιών με δυσλεξία. Η μνήμη εργασίας πρέπει να ενισχυθεί με συγκεκριμένες πρακτικές ώστε να μπορεί να αποδόσει με επιτυχία.



Τεχνική σταδιακού «zoom»!



Βήμα 1ο: Διάβασε τον τίτλο και τους υπότιτλους και προσπάθησε να καταλάβεις το νόημά τους.

Βήμα 2ο: Ξεκίνα με ανάγνωση, προκειμένου να σχηματίσεις μια γενική εικόνα.


Βήμα 3ο: Προχώρησε στην κανονική μελέτη του κειμένου, δίχως να ασχοληθείς από την αρχή με λεπτομέρειες. Εντόπισε το κύριο νόημα της κάθε παραγράφου, υπογράμμισέ το και βάλε πλαγιότιτλους σε κάθε θεματική ενότητα.


Βήμα 4ο: Ολοκλήρωσε την κατανόηση και την αποστήθιση με τις λεπτομέρειες. Θα παρατηρήσεις ότι τώρα είναι πιο εύκολο να απομνημονευτούν, δεδομένου ότι ο σκελετός ήδη υπάρχει.


Πηγή
💭 
Κάθε μαθητής μπορεί να μάθει, απλά όχι την ίδια μέρα ή με τον ίδιο τρόπο!
~George Evans 



Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ  

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!