✺Διάκριση ο-ω
με βαζάκια!
![]() |
Ορθογραφική διάκριση των καταλήξεων ο και ω. Το παιδί διαβάζει λέξεις στις οποίες λείπουν οι καταλήξεις. Κάθε φορά επιλέγει ποια είναι η σωστή κατάληξη, βάζοντας τη λέξη στο σωστό βαζάκι! |
✺Διάκριση θ-δ
με τουβλάκια!
![]() |
Το παιδί ακούει λέξεις και κάθε φορά που ακούει το γράμμα βάζει και από ένα τουβλάκι! |
✺ Εικονογραφική μέθοδος
για τη θεματική Ορθογραφία!
![]() |
Όταν τα παιδιά με δυσλεξία χρειάζονται βοήθεια για να κατακτήσουν τη θεματική ορθογραφία λέξεων! |
✺ Ο κύκλος του Χρόνου
με χρώματα!
![]() |
Παρουσιάζουμε τον κύκλο του Χρόνου με τους 12 μήνες και τις 4 εποχές. Για κάθε μήνα αναφέρουμε γεγονότα που τον χαρακτηρίζουν! |
✺ Οικογένειες λέξεων
με ένα σχεδιάγραμμα!
![]() |
Με αυτό το απλό σχήμα δείχνουμε στο παιδί με δυσλεξία οπτικά τι σημαίνει οικογένειες λέξεων και πως συνδέονται μεταξύ τους! |
✺ Προθέσεις
με Κιναίσθηση και χρώμα!
✺ Ορθογραφία πολλή - πολύ
με Εικονογραφική μέθοδο!
![]() |
Παρουσιάζουμε τα δυο λλ της λέξης /πολλή/ με δυο σκίτσα κοριτσιών που φοράνε φούστα. Τονίζουμε το /λ/ σαν μέρος από τα μαλλιά και της φούστας τους. Συνδυάζουμε το θηλυκό με την έννοια του /πολλή/! |
Καλή επιτυχία!
✺ Πάθη φωνηέντων
με Κιναίσθηση!
![]() |
Κόβουμε λωρίδες χαρτιού και γράφουμε με τον παραπάνω τρόπο τα πάθη φωνηέντων! |
![]() |
Ζητάμε από το παιδί να πει ποιες είναι οι ολόκληρες λέξεις που κόπηκαν! |
![]() |
Το παιδί ελέγχει αν απάντησε σωστά ανοίγοντας κάθε φορά το "παραθυράκι"! |
Καλή επιτυχία!
✺ Ορθογραφία αρσενικών σε -ης
με γλωσσοπίεστρα!
![]() |
Σε γλωσσοπίεστρα γράφουμε την κατάληξη /-ης/ τονίζοντας με διαφορετικό χρώμα το /η/. Το παιδί διατρέχει το χαρτί με τις λέξεις και τοποθετεί την κατάληξη. Κάθε φορά διαβάζει τη λέξη που σχηματίζεται. |
Καλή επιτυχία!
✺ Κρυπτόλεξο με χάρακα
για την
Οπτική διάκριση & Συγκέντρωση!
Καλή επιτυχία!
✺ Φωνολογική διάκριση γ & δ
με καπάκια!
Καλή επιτυχία!
✺Επεξεργασία εκφωνήσεων!
Η σωστή επεξεργασία των εκφωνήσεων πρέπει να ειναι μέρος της ειδικής παρέμβασης!
✺Τοποθέτηση γραμμάτων
με ασπροπίνακα!
![]() |
Συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο με ποικιλία λέξεων ώστε να καλύψουμε τη γραφή όλων των γραμμάτων! |
Καλή επιτυχία!
✺Διάκριση Φ & Θ
με έναν κύκλο!
![]() |
Κάνουμε στο κέντρο έναν μεγάλο κύκλο. Λέμε στο παιδί λέξεις που έχουν μέσα Φ ή Θ. Κάθε φορά το παιδί πρέπει να προσθέσει μια κάθετη ή οριζόντια γραμμή και να πει το αντίστοιχο γράμμα! |
Καλή επιτυχία!
✺ Όρια λέξεων
με μια κόκκινη κουκίδα!
Καλή επιτυχία!
✺Διάκριση τσ & στ
σε αλουμινόχαρτο!
![]() |
Χρησιμοποιούμε το αλουμινόχαρτο ως διαφορετική επιφάνεια γραφής! |
Καλή επιτυχία!
✺ Τι είμαι; Γραμματική
με ένα παιχνίδι!
![]() |
Ένα παιχνίδι με δυο παίχτες. Ο ένας παίχτης βάζει μια λέξη στο μυαλό του. Λέει αν είναι Ουσιαστικό, Ρήμα, Επίθετο. Ο άλλος παίχτης μέσα από ερωτήσεις εντοπίζει τη λέξη! |
Καλή επιτυχία!
✺ Ο κύκλος των Εποχών
με σχεδιάγραμμα!
![]() |
Φτιάχνουμε στο τετράδιο ένα κυκλικό σχεδιάγραμμα των Εποχών. Γεμίζουμε μέσα από κατάλληλες ερωτήσεις την κάθε εποχή με τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά. |
Καλή επιτυχία!
✺ Φωνημική επίγνωση για /γ/ & /χ/
με αυτοκόλλητα!
![]() |
Το παιδί ακούει τις λέξεις και διαλέγει ποιο αυτοκόλλητο θα κολλήσει στη κενή θέση! |
![]() |
Σε επόμενο στάδιο μπορεί να μην ακούει τις λέξεις αλλά διαβάζοντας φωναχτά ή σιωπηρά (από μέσα του) να διαλέγει το σωστό αυτοκόλλητο! |
Καλή επιτυχία!
✺Κανόνες στίξης και γραπτού λόγου
με σχεδιάγραμμα!
![]() |
Φτιάχνουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα με τελείες για τους κανόνες του Γραπτού λόγου το οποίο εμπλουτίζουμε και ανανεώνουμε συνεχώς. Το χρησιμοποιούμε σαν εργαλείο αυτοδιόρθωσης! |
Καλή επιτυχία!
✺Ορθογραφία με εικονογραφική μέθοδο
για το /οι/!
![]() |
Λέξεις για το /οικ/! |
![]() |
Λεξεις για το /οιν/! |
![]() |
Λέξεις για το /κοιν/! |
Καλή επιτυχία!
✺Ορθογραφία με ζωγραφική!
![]() |
Λέξεις με /αι/ ! |
![]() |
Λέξεις με /ει/! |
![]() |
Εικονοποίηση δύσκολου γράμματος μέσα σε λέξη σύμφωνα με τη σημασία της λέξης! |
Καλή επιτυχία!
✺Εκμάθηση Ορίων λέξεων & Ακουστική μνήμη
με οριοθέτηση προτάσεων!
![]() |
Αν το παιδί "κολλάει" τις λέξεις μεταξύ τους, πριν υπαγορεύσουμε τη πρόταση έχουμε οριοθετήσει τη θέση των λέξεων. Το παιδί ακούει και γράφει τις λέξεις στις θέσεις, με τη σειρά. |
Καλή επιτυχία!
✺Κατάληξη Ρημάτων
με μανταλάκια!
![]() |
Γράφουμε σε καρτούλες, ρήματα χωρίς κατάληξη. Σε μανταλάκια γράφουμε τις καταλήξεις! |
![]() |
Το παιδί επιλέγει τη σωστή κατάληξη! |
Καλή επιτυχία!
✺Διάκριση Παρατατικού & Αόριστου
με γλωσσοπίεστρα!
![]() |
Διάκριση, κατηγοριοποίηση ρημάτων στον Παρατατικό και Αόριστο! |
![]() |
Δημιουργία προτάσεων από τα δοσμένα ρήματα! |
Καλή επιτυχία!
✺Ερωτήσεις κειμένου
με γλωσσοπίεστρα!
![]() |
Γράφετε τις ερωτήσεις για την ανάλυση του κειμένου σε γλωσσοπίεστρα και τις εμφανίζετε σταδιακά. Το παιδί εντοπίζει πρώτα την απάντηση στο κείμενο, απαντάει προφορικά και τέλος γραπτά! |
Καλή επιτυχία!
✺Ανάλυση χαρακτήρα
με ένα σκίτσο!
![]() |
Χωρίζουμε το σκίτσο στη μέση αναπαριστώντας το Έξω και το Μέσα. Ανάλογα γεμίζουμε με Επίθετα! |
Καλή επιτυχία!
✺Επεξεργασία γραπτού λόγου
με κολάζ εφημερίδας!
![]() |
Διαλέγουμε το θέμα επεξεργασίας. Κόβουμε και κολλάμε όλα τα σχετικά στοιχεία & το κείμενο που θα αναλύσουμε. Έπειτα βάζουμε ερωτήσεις και το παιδί απαντάει γραπτά. |
Καλή επιτυχία!
✺Τρίλιζα με λέξεις!
![]() |
Παίζουμε το παιχνίδι Τρίλιζα αλλά με λέξεις! Εδώ επιλέξαμε αρσενικά σε /-ης/ για εξάσκηση Ορθογραφίας! |
Καλή επιτυχία!
✺Φωνολογική διάκριση /τσ/ & /στ/
με μανταλάκια!
![]() |
Γράφουμε λέξεις που λείπουν τα /τσ/ & /στ/. Γράφουμε πάνω σε μανταλάκια τα τσ & στ. Τα βάζουμε μπροστά στο παιδί και του δίνουμε μια μια τις λέξεις. |
![]() |
Το παιδί διαβάζει από μέσα του τη λέξη και επιλέγει το σωστό μανταλάκι. Κερδίζει όλες τις κάρτες που φτιάχνει σωστά. |
Καλή επιτυχία!
✺Μορφολογική διάκριση των /υ/ & /π/
με ένα σχήμα!
![]() |
Έτσι εμπνεύστηκε ο μαθητής της Γ' Δημοτικού την διάκριση των /υ/ & /π/! Πρόκειται για μια καθρεφτικού τύπου σύγχυση. |
✺Έλεγχος μολυβιού
με πινέζες & κηρομπογιές!
![]() |
Βάζουμε τις πινέζες πάνω σε επιφάνεια φελλού ή αφρολέξ σε σχηματισμούς! Το παιδί πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που θα του υποδειχθεί! |
Καλή επιτυχία!
✺Καταληκτική Ορθογραφία
με γλωσσοπίεστρα & μανταλάκια!
![]() |
Σε γλωσσοπίεστρα γράφουμε τις λέξεις αφήνοντας κενό στη κατάληξη. Σε μανταλάκια γράφουμε τις καταλήξεις. Το παιδί επιλέγει το σωστό μανταλάκι και το τοποθετεί! |
Καλή επιτυχία!
✺Παθητικό & ενεργητικό λεξιλόγιο
με post it!
![]() |
Με θέμα μας τη Γυμναστική γράψαμε λέξεις σχετικές και αναπτύξαμε το θέμα σφαιρικά! Συμπεριλάβαμε ουσιαστικά, επίθετα, ρήματα, επιρρήματα! |
![]() |
Εμπλουτισμός λεξιλογίου και ενίσχυση στην ανάκληση λέξεων! |
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική ενημερότητα
με γρίφους!
![]() |
Φτιάχνουμε γρίφους για να βρει το παιδί τις λέξεις με /φ/ & /θ/ που θέλουμε! |
![]() |
Το παιδί βρίσκει τις ζητούμενες λέξεις και τις αντιστοιχεί στη σωστή λίστα! |
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική διάκριση τσ & στ
με post it & κάρτες!
![]() |
Γράφουμε λέξεις αφήνοντας κενό όπου μπαίνει τσ & στ. Το παιδί βλέπει την κάρτα, αναγνωρίζει τη λέξη και κατηγοριοποιεί αντίστοιχα! |
Καλή επιτυχία!
✺Κιναισθητική γραφή
με bubble wrap!
![]() |
Το παιδί σπάει τις φούσκες διατρέχοντας το περίγραμμα του γράμματος με τη σωστή κατεύθυνση! |
![]() |
Το ίδιο κάνει και με τη συλλαβή! |
![]() |
Καθώς και με λέξεις! |
Πλεονεκτήματα:
- Εξάσκηση στη μορφολογία μέσα απο τις αισθήσεις και την κίνηση.
- Απεγκλωβισμός από το "χαρτί & μολύβι".
- Κατάλληλη για παιδιά με δυσγραφία.
Καλή επιτυχία!
✺Ουσιαστικά σε -είο
με ποτήρι & ξυλάκια!
![]() |
Απλή καταγραφή ουσιαστικών σε -είο για εκμάθηση ορθογραφίας! |
Πλεονεκτήματα:
- Εναλλακτικός τρόπος καταγραφής
- Διατήρηση ενδιαφέροντος
- Συμμετοχή της κίνησης
- Γραφή σε οριοθετημένο πλαίσιο
Καλή επιτυχία!
✺Μορφολογική διάκριση φ & σ
με καρδιές στο ποτήρι!
![]() |
Για να ξεχωρίσουμε μορφολογικά τα σύμφωνα /φ/ & /σ/ γράφουμε πάνω στις καρδιές λέξεις με φ & σ. Τις κρύβουμε! |
![]() |
Το παιδί επιλέγει από τις κρυμμένες λέξεις, διαβάζει και καρφώνει ανάλογα! |
Πλεονεκτήματα:
- Συντονισμό χεριού-ματιού.
- Διάκριση γραμμάτων που μοιάζουν μορφολογικά μεταξύ τους.
- Κιναίσθηση.
- Μάθηση μέσω παιχνιδιού.
- Ανάγνωση.
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική διάκριση τσ & στ
με μαγνητικά γράμματα!
![]() |
Εκτυπώνουμε τις κάρτες για /τσ/ & /στ/. Το παιδί συμπληρώνει με μαγνητικά γράμματα τον κατάλληλο συνδυασμό! |
Κατεβάστε & εκτυπώστε τις κάρτες εδώ!
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική διάκριση
με ποτήρια & πομ-πομ!
![]() |
Σε χαμηλά ποτήρια γράφουμε τα φωνήματα που μπερδεύει το παιδί. Ακούει λέξεις που περιέχουν τα φωνήματα. Βάζει "καλάθι" ανάλογα με το φώνημα που έχει η κάθε λέξη που ακούει! |
Πλεονεκτήματα:
- Λεπτή κινητικότητα.
- Συντονισμός χεριού ματιού.
- Συγκέντρωση.
- Κιναίσθηση.
- Αυξημένο κίνητρο.
- Φωνημική ενημερότητα.
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική διάκριση
με scrabble!
![]() |
Στο φύλλο βελτίωσης γραφής γράφουμε λέξεις χωρίς τα φωνήματα με τα οποία θα δουλέψουμε. Βάζουμε τα γράμματα scrabble μπροστά στο παιδί. |
![]() |
Λέμε τη λέξη και το παιδί επιλέγει & τοποθετεί! Εδώ ενισχύσαμε τη Φωνημική ενημερότητα των /φ/ & /θ/. |
Καλή επιτυχία!
✺Καταληκτική Ορθογραφία
με ξυλάκια!
![]() |
Δουλεύουμε τις καταλήξεις /-ο/ & /-ω/ με κατηγοριοποίηση. Συνδέουμε το άρθρο το και την προσωπική αντωνυμία εγώ με την αντίστοιχη κατάληξη! |
![]() |
Το ίδιο μπορεί να γίνει και σε ποτήρια! |
Πλεονεκτήματα:
- Λεπτή κινητικότητα
- Συγκέντρωση
- Διαφορετική εμπειρία γραφής
- Ορθογραφία μέσα από αντίθεση που δουλεύεται ταυτόχρονα
Καλή επιτυχία!
✺Παραγωγή ιστορίας
με σχεδιάγραμμα & κάρτες!
![]() |
Το παιδί δομεί μια ιστορία μέσα από κάρτες & σχετικό λεξιλόγιο. Η δομή της ιστορίας γίνεται σύμφωνα με το "μικρό σχεδιάγραμμα για μια μεγάλη ιστορία"! |
Οφέλη:
- αφηγηματικός λόγος
- παραγωγή γραπτού λόγου
- χρήση εικόνας
- εμπλουτισμός λεξιλογίου
- σχεδιάγραμμα με 7 βήματα
Καλή επιτυχία!
✺Μορφολογία γραμμάτων (3)
με ξυλάκια!
![]() |
Γράφουμε σε ξυλάκια τα γράμματα σαν παζλ! |
![]() |
Ενώνουμε κεφαλαία & πεζά μαζί! |
Οφέλη:
- Συγκέντρωση
- Λεπτή κινητικότητα
- Κίνηση
Καλή επιτυχία!
✺Εμπλουτισμός λεξιλογίου
σε ποτήρι!
![]() |
Σε ποτήρι αφρού βάζουμε ένα θέμα. Με οδοντογλυφίδες γράφουμε & καρφώνουμε λέξεις σχετικές! |
Πλεονεκτήματα:
- Απεμπλοκή από το "χαρτί & μολύβι"
- Ενεργό ενδιαφέρον
- Κιναισθητική προσέγγιση
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική διάκριση
με μανταλάκια!
![]() |
Κόβουμε χαρτάκια & γράφουμε λέξεις χωρίς το πρώτο γράμμα. Σε μανταλάκι γράφουμε στις δυο πλεύρες τα γράμματα που θέλουμε να "ξεμπερδέψουμε"! |
![]() |
Λέμε τη λέξη & το παιδί βάζει το μανταλάκι με το σωστό γράμμα! Εδώ έγινε διάκριση των /ξ/ & /ψ/! |
Καλή επιτυχία!
✺Μορφολογία Γραμμάτων (2)
με legos!
![]() |
Γράφουμε γράμματα σε legos σαν παζλ που ολοκληρώνεται με δυο ή τρία κομμάτια! Το παιδί βρίσκει & ενώνει! |
Δεξιότητες:
- Οπτική διάκριση
- Λεπτή κινητικότητα
- Μορφολογία γραμμάτων
- Διατήρηση προσοχής
Καλή επιτυχία!
✺Ισότητες στα Μαθηματικά
με έναν ήλιο!
![]() |
Φτιάχνουμε ήλιους με ισότητες μαθηματικών πράξεων! |
Πλεονεκτήματα:
- διατήρηση ενδιαφέροντος
- επιλογή μέσα από απόρριψη
- εξάσκηση σε μαθηματικές ισότητες με κιναίσθηση
- δημιουργικότητα
Καλή επιτυχία!
✺Μορφολογία γραμμάτων (1)
με παζλ γραμμάτων!![]() |
Εκτυπώνοουμε ή σχεδιάζουμε γράμματα. Τα κόβουμε σε σημεία σαν παζλ! |
![]() |
Το παιδί προσπαθεί να αναγνωρίσει το γράμμα & να το σχηματίσει! |
Δεξιότητες:
- μορφολογία γραμμάτων
- λεπτή κινητικότητα
- βελτίωση γραφής
- προσανατολισμός στο χώρο
Καλή επιτυχία!
✺Φωνημική επίγνωση
με μαγνητικά γράμματα!
![]() |
Σε λέξεις τις οποίες θέλουμε να διδάξουμε στο δυσλεξικό παιδί παραλείπουμε συλλαβή ή γράμμα και το παιδί συμπληρώνει με μαγνητικά γράμματα! |
Πλεονεκτήματα:
- κιναισθητική μάθηση
- εγρήγορση ενδιαφέροντος
- διατήρηση συγκέντρωσης
Καλή επιτυχία!
✺Κωδικοποίηση Ανάγνωσης
με ένα χρωματιστό ψάρι!
![]() |
Σε έτοιμο σχέδιο γεμίζουμε με συλλαβές ή λέξεις και ορίζουμε από ένα χρώμα για την κάθε μια. Το παιδί πρέπει να αναγνωρίσει & να ζωγραφίσει! |
Δεξιότητες:
- οπτική διάκριση
- ανάγνωση
- ζωγραφική σε πλαίσιο
Καλή επιτυχία!
✺Μετοχές VS Επίθετα
με ποτήρια & οδοντογλυφίδες!
![]() |
Κατηγοριοποιούμε με ποτήρια αφρού καρφώνοντας τις οδοντογλυφίδες! |
Δεξιότητες:
- κατηγοριοποίηση όρων γραμματικής
- διάκριση μετοχών/επιθέτων
- λεπτή κινητικότητα
Καλή επιτυχία!
✺Συλλαβές & Λέξεις
στο πιάτο!
✺Ενεστώτας & Αόριστος
χωρίς χαρτί & μολύβι!
![]() |
Γράφουμε γύρω, γύρω συλλαβές & το παιδί αντιστοιχεί με μανταλάκι! |
![]() |
Γύρω, γύρω λέξεις & αντιστοιχεί πάλι το μανταλάκι! Εδώ με λέξεις για τον συνδυασμό /αυ/! |
Δεξιότητες:
- οπτική διάκριση
- λεπτή κινητικότητα
- ανάγνωση
- συγκέντρωση
Καλή επιτυχία!
✺Μαθηματικά
με μανταλάκια & ξυλάκια!
![]() |
Γράφουμε διαδοχικές κλίμακες ή πράξεις και συμπληρώνει με μανταλάκια! |
Πλεονεκτήματα:
- λεπτή κινητικότητα
- κιναισθητική προσέγγιση
Καλή επιτυχία!
✺Ενεστώτας & Αόριστος
χωρίς χαρτί & μολύβι!
![]() |
1. Αόριστος ρημάτων σε /-ωνω/ σε ξυλάκια! |
![]() |
2. Το παιδί παίρνει τυχαία ξυλάκια και συμπληρώνει τον Ενεστώτα τους! |
![]() |
Τελειώσαμε! |
Οφέλη:
Καλή επιτυχία!
* Το κείμενο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες είναι από το βιβλίο: "Οι πρώτες μου εκθεσούλες", Αμαλία Ζώη, εκδόσεις Σαββάλας
Καλή επιτυχία!
- μεγαλύτερη συμμετοχή
- αυξημένο ενδιαφέρον
- βελτίωση γραφής σε πλαίσιο
- ενίσχυση συγκέντρωσης
Καλή επιτυχία!
✺Γρήγορο Λεξιλόγιο
κατά την ανάγνωση!
![]() |
1. Επιλέγουμε το κείμενο! |
![]() |
2. Εντοπίζουμε τις λέξεις που θα αντικαταστήσουμε! |
![]() |
3. Αντικαθιστούμε με post it χαρτάκια τις λέξεις με συνώνυμες! Ξαναδιαβάζουμε με τις νέες λέξεις! |
Οφέλη:
- άμεση ανάπτυξη λεξιλογίου
- εμπλουτισμός ενεργού λεξιλογίου
- συνειδητοποίηση του λειτουργικού ρόλου των συνωνύμων
* Το κείμενο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες είναι από το βιβλίο: "Οι πρώτες μου εκθεσούλες", Αμαλία Ζώη, εκδόσεις Σαββάλας
Καλή επιτυχία!
20 σχόλια:
Πολύ γενναιόδωρα δοσμένο υλικό
Ευχαριστώ πολύ Ευγενία!
Πολυ ενδιαφέρουσα δουλεια, με φαντασία και δημιουργικοτητα! Πολλά συγχαρητήρια!
Καλησπέρα! Ευχαριστώ και χαίρομαι που φαίνεται χρήσιμο το υλικό που ανεβάζω. Ελπίζω να τα λέμε συχνά!
Συγχαρητήρια! Πολύ ωραίες ιδέες, φτιαγμένες με μεράκι και αγάπη! Ευχαριστούμε!
Ευχαριστώ πολύ Λια!
Υπέροχη δουλειά!
Αναστασία ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες!
ΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ "ΜΕΡΑΚΙ"!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!! ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ!!
Χριστίνα είσαι πολύ συγκινητική! Ευχαριστώ θερμά! Ελπίζω έστω και μέσα από εδώ να παίρνεις ότι χρειάζεσαι.
Πραγματικά πολύ ωραίο υλικό! Μπράβο σας!!!
Ευχαριστώ πολύ Σοφία για την ανταπόκριση!
Αυτός είναι , κατά τη γνώμη μου, ο καταλληλότερος τρόπος για να μαθαίνουν τα παιδιά, όλα τα παιδιά.Ετσι το μάθημα γίνεται παιχνίδι και τα παιδιά μαθαίνουν με ευχαρίστηση ότι θέλουμε να τα διδάξουμε.Υπεροχες ιδέες!
Είναι αλήθεια ότι για όλα τα παιδιά θα ήταν ενδιαφέρουσες αυτές οι ασκήσεις, απλά για τα παιδιά με δυσλεξία είναι ο βασικός τρόπος για να μαθαίνουν. Ευχαριστώ πολύ!
Συγχαρητήρια! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία να εμπλουτίσουμε το υλικό μας!
Ευχαριστώ, να είσαι καλά!
Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεστε το υλικό σας μαζί μας! Πραγματικά η δουλειά σας είναι εξαιρετική και πολύ βοηθητική για μας.
Τα καλά λόγια είναι μεγάλη ανταμοιβή. Ευχαριστώ!
Καταπληκτική δουλειάααααααα. Πρέπει να είσαι πολύ περήφανη για τη δουλειά που προσφέρεις στα παιδιά. Οι ιδέες σου είναι όλες εύκολες, πραγματοποιούνται με απλά υλικά (αλλά τρομερούς κανόνες) και θα τις χαρούν καθώς θα παίζουν.
Ευχαριστώ πολύ, είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας δουλειάς με τα παιδιά!
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!