Αποχαιρετώ το 2016 με τα πιο ωραία λόγια! Ευχαριστώ!



Το 2016 ήταν μια χρονιά απαιτητική αλλά πολύ δημιουργική!

Το Φθινόπωρο του 2016 αποφάσισα να μάθω περισσότερα για εσάς! Οργανώθηκα λοιπόν και έφτιαξα το Ερωτηματολόγιο dyslexia at home 2016 που θα μου έδινε τα στοιχεία που χρειαζόμουν ώστε να μάθω καλύτερα Ποιοι είστε. Είναι αλήθεια ότι αυτές οι αξιόπιστες πληροφορίες θα έδιναν το έναυσμα για ποιοτικότερα άρθρα καθώς η επισκεψιμότητα του blog συνεχώς αυξανόταν.

Υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση και τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν ήταν πολύ σημαντικά για τη βελτίωση του blog και τον εμπλουτισμό των άρθρων. Στο τέλος του ερωτηματολογίου ζήτησα από όποιον ήθελε να διαθέσει ελάχιστο χρόνο και να καταθέσει ένα σχόλιο σχετικά με το λόγο που τον φέρνει σε αυτό το blog. Και εδώ η χαρά πολλαπλασιάζεται, καθώς οι περισσότεροι απαντήσατε και τα λόγια όλων σας είναι πηγή έμπνευσης! 



Διάλεξα κάποια απο αυτά και αποχαιρετώ το 2016 με ένα όμορφο post!


  • Με βοηθά με λύσεις και προτάσεις έτσι ώστε με τη σειρά μου να βοηθώ το παιδί μου που έχει μαθησιακές δυσκολίες!
  • Γιατί μου δίνει εύκολους και πρακτικούς τρόπους να ανιχνεύσω πρώτα κι ύστερα να βοηθήσω (παρόλο που δεν είμαι ειδική) παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη. Ευχαριστώ!
  • Γιατί μας προσφέρετε πολλές όμορφες ιδέες για ασκήσεις και δραστηριότητες απλοποιώντας σε μεγάλο βαθμό τη δουλειά μου σαν εκπαιδευτικός με παιδιά με δυσλεξία. Προσωπικά σας ευχαριστώ για τη προσφορά σας!
  • Είναι όλα " Επί του σημείου"!!!
  • Λόγω πρόσφατης διάγνωσης δυσλεξίας του γιου μου ήθελα να ενημερωθώ. Είναι πολύ κατατοπιστικό και με βοήθησε αρκετά να καταλάβω τι είναι δυσλεξία!
  • Θεωρώ ότι έχει χρήσιμες συμβουλές και πρωτότυπους, ωστόσο πολύ απλούς, τρόπους να δουλέψεις με ένα παιδί μέσω του παιχνιδιού!
  • Ως μητέρα αγοριού με ΔΕΠ-Υ και δυσλεξία βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα τα άρθρα σας και με βοηθήσανε πάρα πολύ στον τρόπο μελέτης. Σας ευχαριστώ!!
  • Βρίσκω ενδιαφέρουσες τεχνικές-στρατηγικές για να εφαρμόζω στα δικά μου παιδάκια αλλά και συναρπαστικές ιδέες τις οποίες προσαρμόζω, εξελίσσω ανάλογα. Ευχαριστώ πολύ!!
  • Διαβάζω και παρακολουθώ, όσα γράφεις για τις μαθησιακές δυσκολίες. Επειδή είναι δομημένες γνώσεις με σύγχρονη και πολύπλευρη ενημέρωση!
  • Μου αρέσουν όλα τα θέματα του blog αλλά κυρίως τα παιχνίδια και οι ασκήσεις. Ταιριάζουν απόλυτα με τον τρόπο και τη μεθοδολογία που ακολουθώ κι εγώ στη δουλειά μου, τα βρίσκω πολύ δημιουργικά, χρήσιμα και διασκεδαστικά! Υπέροχη δουλειά! Ευχαριστούμε που τη μοιράζεστε μαζί μας! Καλή συνέχεια!
  • Δίνει αξιόπιστες πληροφορίες και δημιουργικές δραστηριότητες. Είναι ιδιαίτερα "ελκυστικό" το ότι ειδικά οι δραστηριότητες προτείνονται από ένα θεραπευτή που δεν προτείνει απλά μια δραστηριότητα αλλά φαίνεται ότι την έχει χρησιμοποιήσει πρακτικά και δίνει και την προσωπική του γνώμη και εμπειρία!


  • Ενημερωμένη πάντα, ευσύνοπτα σχόλια, πρακτικές και ιδιαίτερα πρωτότυπες ιδέες και όλα αυτά δοσμένα με σοβαρότητα, επαγγελματισμό και αισθητική! Από τις πολύ αισιόδοξες προσπάθειες... Συγχαρητήρια!

  • Κάθε ανάρτηση είναι σαφής, περιεκτική και ολοκληρωμένη. Φαίνεται ότι προέρχεται από έμπειρο εκπαιδευτικό με μεγάλη αγάπη για τα παιδιά. Εκτός από πολύ ενδιαφέρουσες οι ιδέες είναι και εύκολα υλοποιήσιμες και προσαρμόσιμες σε διαφορετικές ηλικίες και ανάγκες.Προσωπικά βρήκα στο blog μια άξια συνεργάτη κι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για να βελτιώσω τη δουλειά μου και να προσφέρω περισσότερα στους μαθητές μου! Σας ευχαριστώ!!

  • Ενδιαφέρουσες ασκήσεις παρουσιασμένες με εύκολα κατανοητό τρόπο! Μου αρέσει επίσης ότι στο κάθε άρθρο-άσκηση υπάρχει και η αντίστοιχη εικόνα, γεγονός που το θεωρώ πολύ βοηθητικό!
  • Όλες οι δραστηριότητες είναι πολυαισθητηριακές, χρωματιστές και πάντα με μορφή παιχνιδιού! Αυτό αρέσει απίστευτα στους μαθητές μου, που ζητούν ξανά και ξανά να τις κάνουν. Επίσης είναι εύκολες να γίνουν, χωρίς ιδιαίτερα έξοδα! Συνέχισε έτσι! :)

  • Είναι ένα blog αρκετά καλοφτιαγμένο, με χρήσιμες πληροφορίες και υλικό το οποίο παρουσιάζεις με πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό τρόπο. Πάρα πολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει τις ιδέες σου σε μάθημα με παιδιά δυσλεκτικά, υπερκινητικά, ακόμα και με σύνδρομο Asperger ή και αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας. Πραγματικά μας δίνεται η δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε πολλά γνωστικά αντικείμενα με ένα τρόπο ευχάριστο, τόσο για τα παιδιά όσο και για εμάς. Σε ευχαριστούμε!
  • Το blog εμπλουτίζει τους εκπαιδευτικούς με στρατηγικές διδασκαλίας (μιας και όσες έχω δοκιμάσει αποδείχτηκαν πολύ αποτελεσματικές) αυξάνοντας το αίσθημα της αυτοαποτελεσματικότητας του ίδιου του εκπαιδευτικού, καθώς επίσης ενισχύει με ευχάριστο τρόπο τη μάθηση των μαθητών. Επίσης, βοηθάει τους εκπαιδευτικούς που δεν μπορούν να αναζητούν πληροφορίες στα ξένα blog, εφόσον υπάρχουν ελάχιστα ελληνικά blog που να παρέχουν εκπαιδευτικό υλικό. Συγχαρητήρια για τη συμβολή σας!!
  • Με συγκινεί το ενδιαφέρον σας για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και μου αρέσουν οι λειτουργικές και εύκολα πραγματοποιήσιμες ιδέες!
  • Βρίσκω χρήσιμο το γεγονός ότι δεν δίνετε μόνο πληροφορίες σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και σε πρακτικό, δηλαδή σε παραδείγματα ασκήσεων!
  • Ασκήσεις βελτίωσης του παιδιού μου σε διάφορους τομείς με χαρούμενο, ξεκούραστο, γρήγορο και διασκεδαστικό τρόπο!

  • Έχω βρει πολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες τόσο για τους μαθητές μου όσο και για την κόρη μου. Πολλοί μαθητές μου με δυσλεξία, δυσαριθμησία και άλλες μαθησιακές δυσκολίες βοηθήθηκαν πολύ και προχώρησαν περισσότερο από ό,τι πίστευαν ότι μπορούν! Σ' ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες σου!!!
  • Μου αρέσει που οι πληροφορίες και οι οδηγίες όλες είναι συγκεκριμένες και κυρίως που έχετε μια αισιόδοξη νότα στο τρόπο γραφής και στησίματος της πληροφορίας!
  • Φέτος θα είναι η πρώτη μου χρονιά σε σχολείο και το blog σου ειλικρινά είναι πηγή έμπνευσης. Ανυπομονώ να δοκιμάσω τις ασκήσεις σε μαθητές. Συγχαρητήρια!!
  • Είναι το πιο αγαπημένο μου blog σχετικά με την εκπαίδευση. Οι προτάσεις που κάνετε είναι πάντα τόσο πρωτότυπες! Εύχομαι να μην κουραστείτε και να συνεχίσετε να μας κρατάτε το ενδιαφέρον! 


❝Σας ευχαριστώ πραγματικά για την ανταπόκριση και ελπίζω να τα λέμε συχνά!❞


Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ  

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!