Dyslexia Tip! Η πορεία της ειδικής διδασκαλίας δεν είναι μια ευθεία διαδρομή!

tip, dyslexia, πορεία, διδασκαλία, infographic


 
Η διαδρομή για να διδάξεις ένα παιδί με Μαθησιακές δυσκολίες δεν είναι ποτέ μια ευθεία πορεία. Ο ένας παιδαγωγικός στόχος δε διαδέχεται απλά τον άλλον. Η μάθηση δεν μπορεί να συμβεί σε γραμμική πορεία.

Για αυτό και αρκετές είναι οι φορές που ο Ειδικός παιδαγωγός χρειάζεται να αναθεωρήσει αυτά που αρχικά σχεδίασε στο διδακτικό του πρόγραμμα. 'Ετσι αντιμετωπίζει απρόβλεπτους παράγοντες που διαρκώς προκύπτουν. 

Κρίνεται συχνά απαραίτητο να πάει μαζί με τον μαθητή του πάλι λίγο πίσω. Να παρατηρήσει τι κατακτήθηκε και τι χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα, για να πετύχουν να πάνε ξανά μπροστά!

Έτσι προκύπτει πως μια από τις βασικές δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξει ο Ειδικός παιδαγωγός είναι η θετική αυτοτροφοδότηση. Οι κινήσεις προς τα πίσω να μη λογίζονται ως αποτυχία του προγράμματος αλλά σαν ευκαιρία για να μπουν πιο γερές βάσεις για τους επόμενους παιδαγωγικούς στόχους. Η μάθηση είναι μια δυναμική διαδικασία. 


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!