Dyslexia tip της ημέρας! Για την αναγνωστική ροή!

tip, δυσλεξία, ανάγνωση, ροή

[...] η ενδυνάμωση της αναγνωστικής ευχέρειας και κατανόησης των μαθητών είναι ζήτημα μεγάλης σπουδαιότητας και το σχολείο μέσω της διδασκαλίας των δεξιοτήτων αυτών, αποτελεί κορυφαίο παράγοντα υποστήριξης των δικαιωμάτων των παιδιών (Τζιβινίκου, 2018).

Ως αναγνωστική ευχέρεια εννοούμε τη δυνατότητα του αναγνώστη να πραγματοποιεί φωναχτή ανάγνωση με άνεση, ταχύτητα, χωρίς λάθη, χρησιμοποιώντας τα σημεία στίξης και χρωματίζοντας τη φωνή του. 

Έχουμε δημοσιεύσει αρκετές μεθόδους και ασκήσεις για την ενίσχυση της αναγνωστικής αποκωδικοποίησης και ευχέρειας.

Σε αυτό το Dyslexia Tip αναφέρουμε πολύ σύντομα πώς μπορεί ο παιδαγωγός να ρυθμίσει την αναγνωστική συμπεριφορά του παιδιού με αναγνωστικές δυσκολίες ώστε να πετύχει, ο μαθητής να μη διαπερνά τις λέξεις με άναρχο ρυθμό.



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!