Dyslexia tip! Γιατί μετρήσιμα υλικά;

 

Η αφή είναι μια πολύ σημαντική αίσθηση για τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Και γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική όταν συνδυάζεται και με κίνηση.

Στην παρέμβαση μας για τη φωνολογική ενημερότητα όταν χρησιμοποιούμε χειραπτικά υλικά για να συμβολίσουμε τις ηχητικές μονάδες προσφέρουμε στον μαθητή μας έναν απτό, πρακτικό τρόπο με τον οποίο μπορεί να χειριστεί τις λέξεις, συλλαβές και φωνήματα μέσα στον χώρο. 

Έτσι ο μαθητής μπορεί να αριθμήσει, να προσθέσει ή να αφαιρέσει και να αντικαταστήσει με ευχέρεια μία λέξη, μία συλλαβή, ένα φώνημα πετυχαίνοντας με αυτό τον τρόπο μια καλύτερη ακουστική διάκριση.

Δείτε εδώ ένα παράδειγμα μίας τέτοιας άσκησης.


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλικ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

fb & instagram 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!