Είναι γεγονός ότι πολλές φορές στην προσπάθεια σχεδιασμού ενός προγράμματος παρέμβασης βάζοντας προτεραιότητες στους παιδαγωγικούς στόχους υπάρχει ο κίνδυνος να αφιερώσουμε μεγάλα χρονικά διαστήματα μόνο σε ένα κομμάτι των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο μαθητής.
Έτσι με σκοπό, για παράδειγμα, να "τελειοποιήσουμε" την ανάγνωση ή την ορθογραφία μπορεί να προκύψουν ολόκληρες σχολικές χρονιές οι οποίες έχουν αφιερωθεί σε μια τελικά μονοδιάστατη διδασκαλία ξεχνώντας ότι η Γλώσσα είναι ένα ενιαίο σύστημα που ως έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Ανάγνωση, Ορθογραφία, Γραμματική, γραπτός λόγος αλληλεπιδρούν και διδάσκονται παράλληλα!
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! Kάνετε κλικ στην εικόνα για να πάρετε πληροφορίες για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!