Κυρία σας έχω μια έκπληξη!! Παράδειγμα γραπτού & Μαθησιακές δυσκολίες.



"Κυρία σας έχω μια έκπληξη, έγραψα το όνομα σας σήμερα στο σχολείο! Περιμένετε να σας το φέρω!"

Αγόρι της Γ' Δημοτικού που εμφανίζει δυσκολίες: στη γραφή, ορθογραφία, ανάγνωση, τονισμό λέξεων και κατανόηση αυτών που διαβάζει. Έχει ξεκινήσει η παρέμβαση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών του στις σχολικές δεξιότητες.






Το παραπάνω γραπτό είναι ένα κείμενο που γράφτηκε απο το παιδί στο σχολείο και έχει θέμα: "Τι θα ήθελα να κάνω περισσότερο στον ελεύθερο χρόνο μου"!!

Αναπαραγωγή του κειμένου που έγραψε:
"Εχω ελφθερο χρόνο και θα ήθελα να μάθω ποδοσφαιρο.
Θα ήθελα να μαθω καλό ποδόσφαιρο για να γίνω επαγγελματιας ποδοσφαιριστης.
Επίσης μου αρέσει να κάνω μαθημα με την κυρία Άσπα. τιν δασκάλα που έχω για την δυσλεξιά."

Οι δυσκολίες που εμφανίζει στα περισσότερα γραπτά του  παρατηρούνται και εδώ:

  • Παράλειψη γραμμάτων μέσα στις λέξεις πχ. ελφθερο
  • Απουσία τόνων στη πλειοψηφία των λέξεων πχ. επαγγελματιας, ποδοσφαιρο
  • Λανθασμένη χρήση σημείων στίξης πχ. ...... κυρία Άσπα. τιν δασκάλα
  • Παρατονισμοί πχ. δυσλεξιά

Να ευχαριστήσω θερμά τον μαθητή μου που το μάθημα μας είναι μέσα σε αυτά που θέλει να κάνει στον "ελεύθερο χρόνο του" και που μου έδωσε μέσα απο την καρδιά του την άδεια να αναρτηθεί το κείμενο του.

Δείτε και άλλα παραδείγματα γραπτών παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες εδώ


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολίων/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!