Δείξε μου πως το έκανες ! Ας δούμε πως εφαρμόσατε τη μέθοδο για τον τονισμό!

τονισμός, σκαλοπάτι, δυσλεξία


Εδώ η Ειδική παιδαγωγός, από την Κύπρο, με την οποία έχουμε σχέση εποπτείας, μας δείχνει πως εφαρμόζει τη μέθοδο που παρουσιάζεται στην άσκηση: Ποιός θα ανέβει το σκαλοπάτι; για να ενισχύσουμε τη διαδικασία του τονισμού σε παιδιά με ΕΜΔ.

Συνεργαστήκαμε και σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα παρέμβασης για τον μαθητή, ο οποίος φοιτά στην Δ' Δημοτικού και αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες σε συνύπαρξη με ένα γενετικό σύνδρομο.

Ένας από τους στόχους ήταν και η σταδιακή βελτίωση του τονισμού των λέξεων. Μια δεξιότητα που μπορεί να επηρεάσει αρκετά τους μηχανισμούς της ανάγνωσης και της ορθογραφίας.

τονισμός, σκαλοπάτι, δυσλεξία


Δείτε αναλυτικά τον τρόπο εφαρμογής της άσκησης για να αρχίσει το παιδί με ΕΜΔ να χρησιμοποιεί τους τόνους όσο γράφει και να περιορίσει τους παρατονισμούς κατά την ανάγνωση του.




τονισμός, σκαλοπάτι, δυσλεξία
Εδώ ο Α εφάρμοσε μόνος την άσκηση
σε 2βες & 3βες λέξεις που άκουγε!


*Ευχαριστούμε θερμά την ειδική παιδαγωγό για την παραχώρηση του φωτογραφικού υλικού.



❝Πάντα περιμένω με χαρά, φωτογραφικό υλικό από τις εφαρμογές σας στο amitrakaki@gmail.com







Ενημερωθείτε για:




  • Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ .
  • Εποπτεία Ειδικών Παιδαγωγών εδώ


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & instagram


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!