Παιδική κακοποίηση.Ένας οδηγός για τα ίδια τα παιδιά!


Ο πατέρας μου ήταν θυμωμένος μαζί μου και με έστειλε στο κρεβάτι μου. Ήθελα να πάω τουαλέτα αλλά δεν τολμούσα. Στο τέλος έβρεξα το κρεβάτι. Όταν το ανακάλυψε ο πατέρας μου με τράβηξε απο το κρεβάτι.
Μου φώναξε " Είσαι άχρηστος, δεν αξίζεις τίποτα! Δε σε θέλω για παιδί μου!"

Αγόρι, 8 ετών!

Αυτή είναι η προσωπική μαρτυρία ενός μικρού παιδιού για τον κακοποιητικό πατέρα του.

Πως μπορούμε να ενημερώσουμε τα ίδια τα παιδιά για το θέμα της κακοποίησης ώστε αν βρεθούν στη θέση του θύματος να το αναγνωρίσουν, να πάρουν τον έλεγχο της ζωής τους και να μιλήσουν για αυτό;


Ξεφυλλίστε αυτό το μικρό βιβλίο (pdf) για να μάθετε τι ακριβώς θα λέγαμε στα παιδιά για να τα ενημερώσουμε τι σημαίνει παιδική κακοποίηση!
Σε αυτό το σύντομο βιβλίο, με απλά και κατανοητά λόγια, εξηγούνται οι μορφές της κακοποίησης, οι λόγοι που κάποιος ενήλικας μπορεί να κακοποιεί, τι μπορεί να κάνει το παιδί αν το ίδιο είναι θύμα κακοποίησης και τι συμβαίνει αν τελικά ενημερώσει κάποιον ότι κακοποιείται.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης σκέψεις σχετικά με τη λεκτική βία στα παιδιά.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολίων/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!