"Είναι όλο στενοχωρημένος και βαράει τα παιδιά".


Σε κάθε συνεδρία με ένα παιδί πάντα υπάρχει χρόνος πέρα απο το θεραπευτικό πρόγραμμα να μιλήσουμε για ότι θέλουν. Έτσι λοιπόν και ο Λ ήθελε να μου πει τι συνέβει στο σχολείο του, ο οποίος γενικά μου λέει τα γεγονότα σε συνέχειες.
Ήθελε να μου πει ότι ο Κ βάρεσε τον φίλο του τον Π. Επειδή όμως κάθε φορά μου λέει πόσο άσχημα συμπεριφέρεται ο Κ, τον ρώτησα αυτή τη φορά:
"Τι καλό έχει ο Κ;"..... "ααα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλό που έχει ο Κ"....... "Μα δεν μπορεί όλοι έχουν έστω ένα καλό για σκέψου"......"αααα ναι σκέφτηκα...... μόνο όταν κάνουμε έτσι τα μολύβια και εκσφενδονίζουμε γόμες....μόνο τότε είναι χαρούμενος ο Κ.... μετά είναι όλο στεναχωρημένος ή θυμωμένος δεν ξέρω και βαράει τα παιδιά......"

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολίων/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000747509035

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!