Δραστηριότητα: Παίρνουμε γυαλόχαρτα σχεδιάζουμε τα γράμματα της αλφαβήτας και τα κόβουμε (ακόμα κάποιος μπορεί να σχεδιάσει μόνο τα γράμματα που δυσκολεύεται να ξεχωρίσει το παιδί πχ. το ξ και το ζ). Ζητάμε απο το παιδί να διατρέξει και με τα δυο του δάχτυλα κάθε γράμμα με κλειστά μάτια. Αφού του δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο να "νιώσει" μέσα απο την αφή το σχήμα του γράμματος ζητάμε να μας πει: Ποιο είναι. Αμέσως μόλις το πει ανοίγει τα μάτια του, επαληθεύει αν αναγνώρισε το σωστό, και επαναλαμβάνει το σχήμα του γράμματος με τα δάχτυλα του. Για να ολοκληρώσουμε αυτή την εμπειρία προτρέπουμε το παιδί να "γράψει" το γράμμα στον αέρα, στο τραπέζι, στον τοίχο και όπου αλλού υπάρχει διαφορετικής υφής επιφάνεια. Η επανάληψη της δραστηριότητας θα φέρει θετικά αποτελέσματα.
Υλικά: γυαλόχαρτα
Προσφέρει: Πολυαισθητηριακή ενίσχυση στην εκμάθηση των γραμμάτων. Περισσότερες ευκαιρίες να αποτυπωθούν στην μνήμη εργασίας. Έναν εναλλακτικό και ενδιαφέρον τρόπο να μάθει το παιδί το σχήμα των γραμμάτων.
✺ Παράδειγμα εφαρμογής:
Εδώ ο μαθητής μάντεψε όλα τα γράμματα και βλέπουμε την εφαρμογή της άσκησης από το γονέα σε εξ αποστάσεως εποπτεία! |
Tip:
Τα γυαλόχαρτα δεν θέλουμε να είναι πολύ σκληρά αλλά ούτε και πολύ απαλά οπότε χρησιμοποιούμε τα μεσαία για να έχουν την κατάλληλη υφή!
Απευθύνεται: Σε όλα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν Δυσγραφία, Μαθησιακές δυσκολίες/Δυσλεξία και μπερδεύονται με την μορφή των γραμμάτων. Επίσης σε όποιο παιδί βρίσκεται στο στάδιο της πρώτης γραφής, ανάγνωσης για περαιτέρω ενίσχυση και εμπλουτισμό των εμπειριών μάθησης.
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!