"Δεν μπορώ να δέσω τα κορδόνια μου όπως εσύ". Η Δυσλεξία μπορεί να είναι δώρο;



  • Τι σημαίνει δεν μπορώ να δέσω τα κορδόνια μου όπως εσύ;
Ότι δεν έχω τόσο καλό συντονισμό στις λεπτές δεξιότητες των χεριών μου.

  • Τι σημαίνει δένω τα κορδόνια μου με τον τρόπο που μπορώ;
Γίνομαι δημιουργικός και προχωρώ.

Το βίντεο που σχεδιάστηκε απο τον Filip Boskovic το 2008 θέλει να τονίσει ότι ένας άνθρωπος με δυσλεξία, παιδί ή ενήλικας, μπορεί να καθιερώσει στο περιβάλλον του την "δυσλειτουργία" του σαν:
"Τον δικό μου τρόπο σκέψης".


Παρουσιάζει τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα ενός ατόμου με δυσλεξία.

Τομείς δυσκολίας:
1. Να μάθει να έχει ευχέρεια λόγου.
2. Στην γραφή και την ανάγνωση.
3. Να αντιστοιχίσει τα γράμματα (γραφήματα) με τους ήχους (φωνήματα).
4. Στον προσανατολισμό.
5. Να μάθει να δένει τα κορδόνια του παπουτσιού του.
6. Να ξεχωρίζει το αριστερό με το δεξί.

Πλεονεκτήματα:
1. Περισσότερο περίεργος απο τον μέσο όρο.
2. Σκέφτεται με εικόνες και όχι με λέξεις.
3. Αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα σε πολλαπλές διαστάσεις.
4. Υψηλή διαίσθηση και διορατικότητα.
5. Μπορεί να βιώσει την σκέψη ως πραγματικότητα.
6. Ζωηρή φαντασία.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολίων/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000747509035

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!