Όσοι συμμετέχουμε στην εκπαίδευση και παρέμβαση παιδιών με Δυσλεξία έχουμε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με συναισθήματα άρνησης και πανικού που βιώνουν μπροστά σε μια γραπτή εργασία. Η απαίτηση να επεξεργαστούν ή να παράξουν ένα γραπτό έργο αποτελεί για αυτά μια επίπονη διαδικασία. Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο πάντα η λύση είναι να βοηθήσουμε το δυσλεξικό παιδί να οργανώσει τη σκέψη του εφοδιάζοντας το με σχεδιαγράμματα που προτείνουν μικρά, ξεκάθαρα βήματα.
Η παρακάτω αφίσα δίνει 5 απλές επιλογές για τη τελευταία πρόταση επιλόγου ενός γραπτού!
~Πως
να τελειώνω όταν γράφω!
Κλείσε
με μια σκέψη ή συναίσθημα:
Δείξε
στον αναγνώστη σου πως σκέφτεσαι ή
πως
αισθάνεσαι για αυτά που έγραψες!
Κλείσε
με μια συμβουλή:
Δώσε μια
συμβουλή στον αναγνώστη σου
σχετικά με
αυτά που έγραψες πχ. τι θα
πρέπει να
προσέχει, να σκεφτεί, να προβλέψει.
Κλείσε
με κάτι αστείο:
Μπορείς να
σκεφτείς κάτι αστείο
που συνέβη
για αυτά που έγραψες;
Γράψε το και
θα θυμούνται την ιστορία σου
σίγουρα!
Κλείσε
με μια ερώτηση:
Κάνε μια
ερώτηση!
Υπάρχει κάτι
που θα ήθελες
να αναρωτηθεί
ο αναγνώστης σου;
Γράψε
ένα ρητό:
Γράψε
τα λόγια που είπε κάποιος γνωστός!
Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!