❝Καλές αρχές και ξεκινήματα
με έμπνευση και αποδοχή!❠
Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
❝Όσοι εκπαιδεύουν παιδιά με δυσλεξία γνωρίζουν καλά πως "οι μορφές της δυσλεξίας" είναι όσες και οι περιπτώσεις των ανθρώπων με δυσλεξία!❞
❝Ενισχύοντας τα θετικά συναισθήματα για τον εαυτό του, βοηθάμε το παιδί με δυσλεξία να καλλιεργήσει μια θετική προσωπικότητα, ανεξάρτητα από τις δυσκολίες του. Η εικόνα που έχει για τον εαυτό του είναι αυτή που θα καθορίσει την απάντηση που θα δώσει στις προκλήσεις που θα δεχτεί και όχι οι δυσκολίες του, τις οποίες θα μάθει να αντιμετωπίζει.❞
❝Τα περισσότερα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία σταματούν να δοκιμάζουν. Μπροστά στην πιθανότητα να κάνουν "άλλη μια φορά λάθος" αδυνατούν να ξεκινήσουν καν την προσπάθεια. Η ελευθερία του να μπορούν να κάνουν λάθη δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να ξεκινήσει το παιδί με δυσλεξία να δοκιμάζει, δίνοντας έτσι το περιθώριο να ξεδιπλώσει τις μοναδικές σκέψεις του!❞
❝Όταν ένα παιδί με ΕΜΔ τραβάει την προσοχή μας με τα θετικά του στοιχεία, και όχι μόνο με τις δυσκολίες του, σταματάει να νιώθει διαρκώς εκτεθειμένο στην αρνητική αξιολόγηση. Αυτό οδηγεί το παιδί με δυσλεξία σε μια υγιή σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα έστω και αν η σχολική ζωή είναι μια συνεχής δοκιμασία.❞
Αφαιρέθηκε η βάση. |
Αφαιρέθηκε άλλο ένα καλαμάκι |
❝Πάντα περιμένω με χαρά τις φωτογραφίες σας από τις δικές σας εφαρμογές είτε είστε ειδικοί παιδαγωγοί, δάσκαλοι, γονείς!❞
❝Το τι πιστεύουμε εμείς για τον εαυτό μας, δίνει το κίνητρο για να συνεχίσουμε να βάζουμε στόχους και να προσπαθούμε να τους πετύχουμε. Αυτό ακριβώς ισχύει και για το παιδί με Δυσλεξία και ΕΜΔ. Όσο θετικότερη εικόνα του εαυτού του έχει τόσο πιο δυνατό το εσωτερικό κίνητρο για αυτοβελτίωση.❞