Καλές γιορτές! Χαρούμενο το 2024!

 

χριστούγεννα, 2024, δυσλεξία

Εύχομαι χρόνια πολλά στον καθένα σας προσωπικά! Σε λίγες μέρες θα συναντηθούμε πάλι εδώ, στο γνωστό μέρος, για να ξεκινήσουμε μαζί το 2024 ανανεωμένοι και περισσότερο δημιουργικοί!


Καλή χρονιά! 🎄


Φιλικά,

Άσπα Μητρακάκη 

Μέθοδος των αυτοερωτήσεων για καλύτερη κατανόηση του κειμένου από μαθητές με ΜΔ!

μέθοδος, κατανόηση, κείμενο, δυσλεξία

Μια από τις πιο αποδοτικές στρατηγικές αναγνωστικής κατανόησης είναι και οι Αυτοερωτήσεις!

Κατά την επεξεργασία ενός κειμένου τα παιδιά με Δυσλεξία και  ΕΜΔ εμφανίζουν δυσκολίες στις γενικεύσεις, στις υποθέσεις, στην εξαγωγή συμπερασμάτων, στις περιλήψεις και στην αναζήτηση και εντοπισμό των βασικών πληροφοριών.

Αυτό που σίγουρα γνωρίζουμε είναι ότι οι απλές επαναληπτικές αναγνώσεις δεν ενισχύουν την αναγνωστική κατανόηση ενός παιδιού με ΜΔ. Έτσι λοιπόν κατά την παρεμβατική διαδικασία χρειάζεται να δώσουμε έμφαση στη συστηματική διδασκαλία των τρόπων αυτών που προετοιμάζουν με επιτυχία τον μαθητή με ΕΜΔ να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του κειμένου.

Η διδασκαλία αυτών των στρατηγικών έχει έναν ισχυρό μεταγνωστικό χαρακτήρα καθώς εστιάζει στην ικανότητα του μαθητή να γνωρίζει το "πώς πρέπει να επεξεργαστεί" το κείμενο που μόλις διάβασε για να απαντήσει σωστά στις ερωτήσεις.

Στο άρθρο θα ασχοληθούμε με τη στρατηγική που έχει ως παιδαγωγικό στόχο να μπορεί ο μαθητής να διατυπώσει αυτοερωτήσεις κατά την ανάγνωση.


Στρατηγική

Ο παιδαγωγός αρχικά δείχνει την τεχνική, τον τρόπο που εφαρμόζουμε τη συγκεκριμένη στρατηγική όταν διαβάζουμε ένα κείμενο και θέλουμε να κατανοήσουμε βαθύτερα το νόημα του. 

Παρουσιάζοντας τον τρόπο, λέει στον μαθητή: "Όσο διαβάζουμε θα μάθουμε να κάνουμε ερωτήσεις στον εαυτό μας που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε καλύτερα τι λέει το κείμενο"!

Ο παιδαγωγός αφού διαβάσει τις πρώτες σειρές του κειμένου κάνει φωναχτά μια ερώτηση του τύπου: "Πώς άραγε θα λύσει το πρόβλημα ο ήρωας; ή Για να δω ποια επιλογή θα κάνει τελικά; ή Ας δω τελικά ποιο ήταν το αποτέλεσμα της επιλογής του; κλπ. Η εφαρμογή από τον παιδαγωγό επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειάζεται για να εξοικειωθεί ο μαθητής με τη διαδικασία.

Έπειτα μόνος του ο μαθητής επαναλαμβάνει τα βήματα λέγοντας φωναχτά ερωτήσεις. Στο επόμενο βήμα η διαδικασία γίνεται ψιθυριστά και στο τέλος εφαρμόζεται σιωπηλά όσο ο μαθητής διαβάζει. Για το κλείσιμο ο μαθητής αξιολογεί πώς νομίζει ότι εφάρμοσε την τεχνική και αν χρειάζεται μπαίνει και το στοιχείο της αυτοδιόρθωσης για την επόμενη φορά.


Αν σας  ενδιαφέρει να μάθετε πώς να διδάξετε τις άγνωστες λέξεις δείτε:


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Πάτα το κουμπί! Κιναισθητική προσέγγιση της Ορθογραφίας για τη Δυσλεξία

ορθογραφία, κουμπί, πλαστελίνη, δυσλεξία


 Ορθογραφία δεν είναι τίποτα άλλο από την γραπτή απεικόνιση των λέξεων. 

Αυτή η γραπτή απεικόνιση διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες και κάθε μαθητής καλείται να τους μάθει κατά τη διάρκεια της φοίτησης του στη Δημοτική εκπαίδευση. Και παρ' όλο που πρόκειται για μια σύμβαση της Γλώσσας και όχι για ένα εγγενές χαρακτηριστικό της, η ορθογραφία παίζει καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ορθογραφία είναι μια εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία και οι περισσότεροι άνθρωποι είναι σε θέση να διαβάσουν περισσότερες λέξεις από όσες µπορούν να ορθογραφήσουν µε ακρίβεια. (∆ηµήτριος Αναστασίου, Αναστασία Μπαντούνα)

Τα παιδιά που εμφανίζουν δυσκολίες στην ορθογραφημένη γραφή, κατά πλειοψηφία, έχουν τη γνώση των καταληκτικών κανόνων, τους οποίους όμως δεν εφαρμόζουν με επιτυχία στην αυθόρμητη γραφή. 

Για την αντιμετώπιση των ορθογραφικών λαθών σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες έχουν προταθεί και έχουν καταγραφεί από την επιστημονική κοινότητα μεγάλος αριθμός μεθόδων και διδακτικών πρακτικών. 

Η άσκηση του συγκεκριμένου άρθρου ορίζει ως στόχο την εξάσκηση του μαθητή με ΜΔ στην καταληκτική ορθογραφία σε επίπεδο λέξης. Για άλλη μια φορά επιλέγουμε να εντάξουμε την Κιναίσθηση στη μαθησιακή διαδικασία. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η προσέγγιση της καταληκτικής ορθογραφίας με αισθητηριακούς τρόπους έχει πολλαπλά οφέλη στην καλύτερη αυτοματοποίηση της.

Η παρέμβαση έγινε για τη διάκριση των φωνητικά ίδιων καταλήξεων: 

  • -ι -η -ει
  • -εις -ης

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2002 από τη Μάνιου-Βακάλη σε παιδιά όλων  των τάξεων του Δημοτικού σχολείου, καταγράφηκε ως συχνότερο λάθος, η σωστή ορθογραφική απόδοση του γραφήματος /ι/.

Υλικά: play dough, χαρτιά, μαρκαδόρος

Αρχικά γράφουμε τις λέξεις χωρίς την κατάληξη τους. Έπειτα βάζουμε για κάθε λέξη μια μικρή μπάλα από play dough σχηματίζοντας τα "κουμπιά"!



Το παιδί κοιτάει τη λέξη και πατάει το σωστό κουμπί.



Η άσκηση μπορεί να εφαρμοστεί για την ενίσχυση της ορθογραφίας σε πολλά σχήματα λέξεων:

  • -ο -ω
  • -η -οι
  • τον των
  • της τις
  • -τε -ται
  • -μαι -με
  • τρια τρεις

Δείτε την άσκηση και σε video:



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη

Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Ενημερωθείτε για τη δυνατότητα εξ αποστάσεως παρέμβασης σε παιδιά με Δυσλεξία και Μαθησιακές δυσκολίες! Δωρεάν ατομική ενημέρωση Γονέων

Είστε γονέας που αναζητά έναν τρόπο παρέμβασης για το παιδί 
με Δυσλεξία και Μαθησιακές δυσκολίες;

Στην προσπάθεια μας να προσφέρουμε υπηρεσίες Eιδικής αγωγής εξ αποστάσεως σε παιδιά με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει πολλές και αξιόλογες συνεργασίες με αρκετές οικογένειες από όλα τα μέρη της Ελλάδας αλλά και το εξωτερικό.

Η μεγάλη ανταπόκριση γίνεται από οικογένειες που διαμένουν εκτός αστικών κέντρων όπου είναι δύσκολη ή ακόμα και αδύνατη η προσβασιμότητα σε κάποια υπηρεσία ειδικής αγωγής. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν προκύπτουν συνεχώς και online συνεργασίες για μαθησιακή παρέμβαση παιδιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Η ανάγκη για ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα που έχουν οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί τους με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες από το σπίτι παρουσιάζεται αρκετά αυξημένη.

Το  Dyslexia at home δίνει δυο Online (εξ αποστάσεως) επιλογές στις οικογένειες των παιδιών με Μαθησιακές δυσκολίες:

Όλοι οι γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες μπορείτε να εξασφαλίσετε μια δωρεάν συνεδρία ενημέρωσης για τις παραπάνω υπηρεσίες. 


Η συνεδρία είναι δωρεάνατομική και Online. 


Απευθύνεται σε γονείς που επιθυμούν να ενημερωθούν για τη δυνατότητα εξ αποστάσεως παρέμβασης για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Σε κάθε δωρεάν συνεδρία έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε για:
  • το τι ακριβώς είναι η εξ αποστάσεως παρέμβαση σε παιδιά με ΕΜΔ καθώς και η εξ αποστάσεως εποπτεία γονέα
  • το κόστος
  • τη συχνότητα
  • πως αυτά εφαρμόζονται μέσω υπολογιστή

Οι προϋποθέσεις είναι απλές:
  • σύνδεση internet
  • πρόγραμμα Skype
  • smartphone, tablet, laptop

Για να κλείσετε την ατομική δωρεάν συνεδρία σας:
  • δηλώνετε ενδιαφέρον στο amitrakaki@gmail.com 
  • στο email σας αναφέρετε το δικό σας τηλέφωνο επικοινωνίας
  • υπάρχει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία για να ρυθμίσουμε την ημέρα και ώρα της συνάντησης μας

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Επειδή οι συμμετοχές που φτάνουν κάθε φορά είναι αρκετές και οι διαθέσιμες συνεδρίες δεσμεύονται αρκετές ημέρες νωρίτερα στείλτε άμεσα ένα email για να ρυθμίσουμε την ώρα της δωρεάν συνεδρίας σας.


Θα χαρώ να συναντηθούμε για άλλη μια φορά online!

Φιλικά,

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Γνωρίζεις ότι;

 









 Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη

Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Ζωγραφίζω τη Γραμματική! Εξάσκηση της Γραμματικής για τη Δυσλεξία!


 Η ευρηματικότητα ως δεξιότητα, αποδεικνύεται σημαντικό παιδαγωγικό εργαλείο, για τις παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης για παιδιά με ΕΜΔ.

Το μεγαλύτερο βάρος της διδασκαλίας σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης μοιράζεται συνήθως στην ενίσχυση της Ανάγνωσης, της Ορθογραφίας και του Γραπτού λόγου. Στα πλαίσια αυτά βέβαια σχεδιάζουμε και πρόσθετες δραστηριότητες οι οποίες σκοπεύουν να βελτιώσουν δεξιότητες όπως η Μνήμη, ο Χρονικός - Χωρικός προσανατολισμός, η Οπτική και Ακουστική διάκριση, Φωνολογική ενημέροτητα κα.

Τι γίνεται όμως με τη Γραμματική; Και γιατί είναι απαραίτητο να τη συμπεριλάβουμε στις δράσεις μας;

Ένα ολοκληρωμένο διδακτικό πρόγραμμα δεν μπορεί να υπάρξει αν ο μαθητής με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες δεν έχει κατακτήσει σε βάθος και τα βασικά μέρη του λόγου. Αν και το μεγάλο μέρος της Γραμματικής αναμένεται να το διδαχθεί στο σχολείο, έννοιες όπως το Ουσιαστικό, Επίθετο, Ρήμα, Επίρρημα θα πρέπει να γίνουν καλά κατονοητές. 

Έτσι, ο μαθητής θα είναι σε ετοιμότητα, όταν θα χρειαστεί να δουλέψουμε τις καταλήξεις στην Ορθογραφία. Ακόμα όμως και για την Αναγνωστική ευχέρεια είναι εξαιρετικά βοηθητικό να φέρνει σε συνειδητό επίπεδο τι είναι αυτό που διαβάζει (πχ. ουσιαστικό, επίθετο, ρήμα) καθώς αυτό θα τον βοηθήσει στο χρωματισμό και ύφος της ανάγνωσης του.

Στο συγκεκριμένο άρθρο θα παρουσιάσουμε 3 ασκήσεις για την εξάσκηση σε βασικά μέρη του λόγου.

Αν θέλετε περισσότερες ασκήσεις Γραμματικής για παιδιά με Δυσλεξία και ΕΜΔ:

Ενεργητικός ή Παθητικός Αόριστος; Γραμματική στη Δυσλεξία

Εξηγώ τα Ουσιαστικά, Επίθετα, Ρήματα με ένα σχήμα. Γραμματική και Δυσλεξία

Επίθετα μέσα σε σχέδια! Πώς θα εμπλουτίσουμε το Λεξιλόγιο του Δυσλεξικού παιδιού!

Υλικά: χαρτιά, μαρκαδόροι

Αρχικά σχεδιάζουμε (ή εκτυπώνουμε) απλά σκίτσα. Εδώ έχουμε σχεδιάσει μια τσαγιέρα, μια παράσταση πουλιών και ένα κέικ. Χωρίζουμε το κάθε σκίτσο σε μικρά κομμάτια δημιουργώντας ένα παζλ του σχεδίου. Γράφουμε λέξεις που ανταποκρίνονται στους γραμματικούς όρους. Ορίζουμε για τον καθένα ένα διαφορετικό χρώμα.

Σκοπός είναι κάθε φορά το παιδί να διακρίνει και να ξεχωρίσει μεταξύ τους διαφορετικούς γραμματικούς όρους.

Χρωματίζει και ολοκληρώνει τις εικόνες κάνοντας εξάσκηση στη Γραμματική!


Επιρρήματα


Ο μαθητής χρειάζεται να αναγνωρίσει τα Χρονικά και Τοπικά επιρρήματα τα οποία ανήκουν σε διαφορετικά χρώματα. 

Ουσιαστικά-Επίθετα


Εδώ η διάκριση και κατηγοριοποίηση γίνεται ανάμεσα σε Ουσιαστικά και Επίθετα. Δυο όροι που συχνά προκαλείται σύγχυση μεταξύ τους.


Ρήματα


Σε αυτό το σκίτσο δουλεύουμε την εξάσκηση στη διάκριση της μορφολογίας σε ρήματα στον Αόριστο και Παρατατικό.

Ο συγκεκριμένος τρόπος εξάσκησης συνδυασμού ζωγραφικής και ανάκλησης προηγούμενης γνώσης μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλά πεδία της παρέμβασης σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.


Δείτε την άσκηση και σε video:



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη

Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Γνωρίζεις ότι;












 Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη

Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Ορθογραφία με μια αυγοθήκη! Κιναισθητικός τρόπος διδασκαλίας!

 

Ένα σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι των αλφαβητικών γλωσσικών συστημάτων είναι και η κατάκτηση της δεξιότητας της ορθογραφημένης γραφής. 

Ορθογραφία σημαίνει ότι μια λέξη μπορεί να γραφτεί σωστά μόνο με έναν τρόπο. Η ορθογραφία θεωρείται μια δύσκολη και σύνθετη γνωστική διεργασία, δυσκολότερη και από την ανάγνωση, καθώς δεν υπάρχουν άλλα βοηθητικά στοιχεία που να μπορούν να την ενισχύσουν.

Όλοι οι ειδικοί και οι ερευνητές του χώρου συμφωνούν ότι η ορθογραφία περνά από συγκεκριμένα αναπτυξιακά στάδια. Η Frith (1985) μίλησε για 3 βασικά στάδια ανάπτυξης της ορθογραφημένης γραφής, ενώ η Bailet (1991) πρότεινε ένα άλλο εξελικτικό μοντέλο της ορθογραφίας που αναλύεται σε 5 στάδια κατάκτησης.

Τα παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες εμφανίζουν και εκφράζουν τις δυσκολίες τους στην ορθογραφία με πολλούς τρόπους πχ. φωνολογική ορθογραφία, φτωχό οπτικό λεξιλόγιο, συστηματικά καταληκτικά λάθη, θεματικά λάθη, ασταθή ορθογραφική επίδοση κλπ.

Σε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης μπορούν να εφαρμοστούν πολλές μη παραδοσιακές και εναλλακτικές τεχνικές και μέθοδοι για ανάπτυξη και βελτίωση της Ορθογραφίας.

Στο blog έχουν προταθεί πολλές τέτοιες εναλλακτικές τεχνικές υπο μορφή ασκήσεων και παιδαγωγικών δραστηριοτήτων όπως:

Ενώνω τις τελείες! Ορθογραφία ρημάτων με Κιναίσθηση!

9 Pop it τρόποι για τη Δυσλεξία!

Τράβηξε το σωστό! Κιναισθητικοί ορθογραφικοί κανόνες [video].

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε άλλον έναν Κιναισθητικό τρόπο για να εφαρμόσει το παιδί με Δυσλεξία και ΕΜΔ τους κανόνες της καταληκτικής ορθογραφίας για λέξεις σε:

  • ο-ω
  • ι-η-ει
Υλικά: πομ πον, θήκη αυγών, λευκά χαρτιά



Αρχικά γράφουμε τις λέξεις χωρίς τις καταλήξεις τους. 



Έπειτα γράφουμε μέσα στην αυγοθήκη τις καταλήξεις.



Το παιδί έχει μπροστά του κάθε φορά μια διαφορετική κάρτα. Επιλέγει τη σωστή κατάληξη και ρίχνει το πομ πον.





Η άσκηση και σε video:


Παραδείγματα εφαρμογής:



Το υλικό προέρχεται από τον γονέα που 
εφάρμοσε την άσκηση στα πλαίσια

 Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!



✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com