Ένα tip πού προτείνεται στις εποπτείες των γονέων και μπορεί να βοηθήσει και εμάς τους ειδικούς παραγωγούς.
Πόσο να δουλεύω με το παιδί καθημερινά;
Να κάνουμε πολλές ασκήσεις μία ημέρα ή να κάνουμε λίγες κάθε μέρα;
Ερωτήσεις συχνές, που θέτουν οι γονείς στα πλαίσια των εποπτειών και που η διαχείριση τους μπορεί να δώσει τροφή για σκέψη και στους επαγγελματίες ειδικούς παιδαγωγούς.
Πολλές φορές το παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζει συναισθήματα απογοήτευσης, ακύρωσης και ματαίωσης των προσπαθειών του.
Αυτό είναι κάτι γνωστό στον χώρο της Ειδικής αγωγής. Οι Ειδικοί παιδαγωγοί το συναντούν καθημερινά και ίσως είναι από τα πιο δύσκολα θέματα που έχουν να λύσουν με τον μαθητή τους. Ακόμα πιο δύσκολο και από τις ίδιες τις δυσκολίες του.
Το να αντιστρέψεις μια διάθεση άρνησης απαιτεί λεπτούς χειρισμούς και καλή γνώση του ιστορικού του παιδιού, της προσωπικότητας του και των ιδιαίτερων ενδιαφέροντών του.
Έτσι, μέσα στα πλαίσια της θετικής ψυχολογίας, που είναι βασική προϋπόθεση για να συμμετέχει και να συνεργάζεται το παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, είναι προτιμότερο να προσφέρουμε συστηματική ανατροφοδότηση μικρής κλίμακας, από το να φορτώνουμε τον μαθητή με παραπάνω δουλειά στην οποία αντιστέκεται και γίνεται τελικά ο λόγος που το πρόγραμμα παρέμβασης, καθυστερεί, δεν προχωρά και δεν εξελίσσεται.
Όλα αυτά, όταν συμβαίνουν σε ένα πρόγραμμα με διακριτούς παιδαγωγικούς στόχους και με τη φροντίδα σταδιακά να καταφέρουμε το παιδί να εργάζεται αυτοβούλως, τότε η παιδαγωγική σχέση λειτουργεί και ο μαθητής με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μπαίνει πια ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία.
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.