Γνωρίζεις ότι;











Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com



Πλήρης έλλειψη κινήτρου; Πώς ενεργοποιούμε το παιδί με Δυσλεξία;

κίνητρο, αγόρι, δυσλεξία

Τι κάνουμε όταν δεν του αρέσει τίποτα; 
Όταν νιώθουμε πως καμία ιδέα δεν το κινητοποιεί;

Ένα από τα βασικότερα και πιο συχνά προβλήματα που αναλύουμε στις εποπτείες με τους ειδικούς παιδαγωγούς είναι η έλλειψη κινήτρου που εμφανίζουν τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Το μειωμένο κίνητρο αποτελεί ένα δύσκολο θέμα για να διαχειριστεί ο ειδικός παιδαγωγός, αφού χρειάζεται να φέρει αντιμέτωπο το παιδί με όλα αυτά που το δυσκολεύουν, με τρόπο όμως που να του δημιουργεί τη διάθεση να προσπαθήσει.

Τι κάνουμε λοιπόν όταν όλα του φαίνονται βαρετά ή χρησιμοποιεί το "δεν μπορώ" συνεχώς;

Συνήθως η μειωμένη διάθεση για προσπάθεια προέρχεται από προηγούμενες επαναλαμβανόμενες, αποτυχημένες εμπειρίες μάθησης που γεμίζουν το παιδί με αίσθημα ματαίωσης και ακύρωσης. Αυτό σημαίνει ότι προσεγγίζει τη μαθησιακή διαδικασία με χαμηλή αυτοπεποίθηση νιώθοντας μειονεκτικά σε σχέση με τους συνομηλίκους του. 

Στην πράξη αυτό εκφράζεται είτε με άρνηση είτε με μία διεκπεραιωτική, υποτονική παρουσία εκ μέρους του μαθητή.

Για την ενεργοποίηση του κινήτρου προτείνονται πολύπλευρες στρατηγικές οι οποίες βασίζονται σε επιστημονικές εργασίες και κλινικές πρακτικές.

 Οι βασικοί άξονες είναι:

1. Ενίσχυση αυτοεκτίμησης & θετικής ταυτότητας

  • Αναγνώριση των δυνατών σημείων του μαθητή (πχ. δημιουργικότητα, σκέψη έξω από τα πλαίσια). Αυτό προσφέρει αίσθηση ισχύος και κίνητρο.

  • Αφορμή επιβράβευσης για μικρές επιτυχίες και συνεχή ανατροφοδότηση που επισημαίνει την πρόοδο και όχι την απόδοση.

2. Διαδοχικοί, εφικτοί στόχοι & ανατροφοδότηση θετικής φύσης
  • Σπάσιμο εργασιών σε μικρά και εφικτά βήματα (micro‑goals), ώστε κάθε επίτευγμα να προσφέρει αίσθηση προόδου.

  • Χρήση checklist ή πινάκων προόδου για οπτικοποίηση στόχων

  • Έμφαση στην προσπάθεια (process praise) και όχι στο τελικό αποτέλεσμα.

3. Αυτόνομη επιλογή & προσωπική ενεργοποίηση
  • Προσφορά επιλογής στο τι διαβάζει ή πώς δουλεύει (πχ. θέμα ανάγνωσης) γιατί έτσι αυξάνεται η εσωτερική κινητοποίηση.

  • Συμμετοχή του παιδιού με ΕΜΔ στο στόχο της ανάγνωσης (π.χ. δημιουργία δικών του ερωτήσεων). Με αυτό τον τρόπο δίνουμε μια αίσθηση νοήματος στη διαδικασία και το κρατάμε πιο συγκεντρωμένο.

4. Τεχνολογία & πολυαισθητηριακή προσέγγιση
  • Χρήση εργαλείων τεχνητής υποστήριξης (όπως audiobooks, text‑to‑speech, ειδικές γραμματοσειρές) για να διευκολυνθεί η ανάγνωση και η έκφραση.

  • Διδασκαλία μέσω των αισθήσεων (VACT) όπου προσφέρει εναλλακτικές διαδρομές μάθησης και αναπτύσσει το αίσθημα του ενθουσιασμού και της δέσμευσης στη μάθηση.

5. Δημιουργία κατάλληλου πλαισίου μάθησης
  • Χρήση οπτικών βοηθημάτων, διαγραμμάτων και οργάνωση του χώρου χωρίς σύνθετη διακόσμηση ή έντονα χρώματα που προκαλούν υπερφόρτωση.

6. Συνεργασία & peer-support
  • Peer Tutoring: Μαθητές συνεργάζονται και διδάσκουν ο ένας τον άλλον υπό μορφή παιχνιδιού ή εναλλαγής ρόλων. Αυτή η κοινωνική διάσταση ενισχύει την αυτοεκτίμηση και τη συμμετοχή. 

Γι αυτό και έχουμε μιλήσει για το πως βοηθάει η Διδασκαλία συνομιλήκων τα παιδιά με Δυσλεξία και ΕΜΔ.
  • Μέθοδος αμοιβαίας διδασκαλίας (Reciprocal Teaching): Ο μαθητής μαζί με τον ειδικό (ή και άλλους μαθητές) συζητούν το κείμενο, εξηγούν, κάνουν ερωτήσεις — βελτιώνει την κριτική ανάγνωση και την αίσθηση αυτονομίας στην κατανόηση. Γενικά η συνεργατική διδασκαλία αυξάνει ιδιαίτερα το κίνητρο του μαθητή με Δυσλεξία.

7. Καλλιέργεια της προσπάθειας & αυτορρύθμιση
  • Διδασκαλία νοοτροπίας ότι η προσπάθεια και η επιμονή ανοίγουν δρόμους επιτυχίας (growth mindset) .

  • Εκπαίδευση του μαθητή να θέτει ερωτήσεις, να αξιολογεί μόνος του την πρόοδο του, και να αυτορρυθμίζεται σε στόχους και στρατηγικές.


Να το δούμε λίγο πιο πρακτικά;

 Πρακτική εφαρμογή:

  1. Αναγνώριση και εστίαση στα δυνατά του στοιχεία (πχ. μέσα από διάλογο, ερωτήσεις “Τι σου αρέσει περισσότερο;”).

  2. Θέτουμε άμεσα μικρούς στόχους και ερχόμαστε σε συνεννόηση μαζί του: πχ. “Σήμερα θα διαβάσουμε 2 νέες λέξεις και αμέσως μετά θα κάνεις μια ερώτηση για το κείμενο”.

  3. Πολυαισθητηριακή μέθοδος: κείμενο που μπορεί να ακουστεί μέσω audiobook ή να συνοδεύεται από εικόνες ή γράψιμο σε άμμο/πίνακα κλπ.

  4. Τεχνολογική υποστήριξη (αν είναι διαθέσιμη): πχ. πρόγραμμα ανάγνωσης κειμένου (text‑to‑speech), ειδικές γραμματοσειρές, διορθωτής κειμένου κλπ.

  5. Συζήτηση & feedback: ζηταμε να μας πει τι κατάλαβε. Αν δεν μπορεί να κάνει αναδιήγηση, τον πρώτο καιρό μπορούμε να ζητήσουμε να ζωγραφίζει αυτό που κατάλαβε και τη ζωγραφιά να την εμπλουτίζουμε σταδιακά με καινούργια στοιχεία που θα προκύπτουν από την κατανόηση του κειμένου. Επιβραβεύουμε την προσπάθεια ακόμα κι αν δεν είναι ολοκληρωμένη – “Κάθε φορά διαβάζεις πιο γρήγορα!”

  6. Ανταλλαγή ρόλων με άλλα παιδιά (αν υπάρχει τάξη ή ομάδα): peer tutoring ή μικρή δραστηριότητα σε pairs.

  7. Μάθηση στρατηγικών αυτορρύθμισης: να μαθαίνει πώς να θέτει στόχους για τις επόμενες συνεδρίες, ή να χρησιμοποιεί δικό του checklist.

  8. Συχνή αναφορά στην πρόοδο του: κάνοντας αναδρομή και σύγκριση του προηγούμενου του εαυτού με το σημείο στο οποίο έχει φτάσει η πρόοδος του. Η συνειδητοποίηση ακόμα και της πιο μικρής προόδου αποτελεί θετική τροφοδότηση στην ενίσχυση του κινήτρου.


Δηλώστε συμμετοχή εδώ


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Η πρώτη μου μέρα! 4 ασκήσεις απλού, λειτουργικού γραπτού λόγου! [εκτυπώσιμο]

ασκήσεις, εκτύπωση, γραπτός λόγος, δυσλεξία

Με τι να ξεκινήσω το νέο κύκλο Γραπτού λόγου στην παρέμβαση μου;

Η πρώτη μέρα στο σχολείο ειδικά για τους μαθητές που δυσκολεύονται στον γραπτό λόγο ή παρουσιάζουν μαθησιακές ιδιαιτερότητες, χρειάζεται μια προσέγγιση που να συνδυάζει τη στήριξη με τη δημιουργικότητα.

Τα πρώτα φύλλα εργασίας πρέπει να είναι λειτουργικά, προσαρμοσμένα στις δυνατότητες κάθε παιδιού και να δημιουργούν θετικά συναισθήματα για τη μαθησιακή διαδικασία. 

Γι’ αυτό, σε αυτό το άρθρο, μοιράζομαι τέσσερις εκτυπώσιμες ασκήσεις γραπτού λόγου, ιδανικές για την πρώτη ημέρα στο σχολείο και στην επανεκκίνηση των παρεμβάσεων.

Οι δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί ώστε να ενθαρρύνουν την έκφραση, να ενισχύσουν την αυτογνωσία και να δημιουργήσουν ένα κλίμα αποδοχής και ασφάλειας στην έναρξη των προγραμμάτων παρέμβασης.


Δηλώστε συμμετοχή εδώ

Εκτυπώστε τις 4 ασκήσεις εδώ:

4 ασκήσεις γραπτού λόγου για την πρώτη μέρα!


"Για εμένα!": Δομημένο φύλλο γνωριμίας 

ασκήσεις, εκτύπωση, γραπτός λόγος, δυσλεξία
Στόχος: Ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου, αυτογνωσία, κοινωνικοποίηση.

Περιγραφή:
Ένα δομημένο φύλλο με ερωτήσεις. Δυνατότητα ζωγραφικής αντί για γραφή. 


"Συναισθήματα πρώτης μέρας!": Έκφραση συναισθημάτωνασκήσεις, εκτύπωση, γραπτός λόγος, δυσλεξία

Στόχος: Συναισθηματική έκφραση,  ενσυναίσθηση.

Περιγραφή: 
Χρήση ζωγραφικής αντί για γραφή. 


"Τι έγινε την πρώτη μέρα!": Δημιουργική γραφή

ασκήσεις, εκτύπωση, γραπτός λόγος, δυσλεξία

Στόχος: Εξάσκηση αφηγηματικού λόγου.

Περιγραφή:
Μια ανοιχτή δραστηριότητα, αλλά με δυνατότητα χρήσης συγκεκριμένου λεξιλογίου, όπου τα παιδιά αφηγούνται κάτι που συνέβη την πρώτη μέρα στο σχολείο. Όταν δίνουμε λεξιλόγιο αυτό βοηθά στην καλύτερη και πιο γρήγορη έναρξη της διαδικασίας.


" Η τέλεια πρώτη μέρα!": Δημιουργική γραφήασκήσεις, εκτύπωση, γραπτός λόγος, δυσλεξία

Στόχος: Ενεργοποίηση φαντασίας, εξάσκηση περιγραφικού λόγου.

Περιγραφή: 
Μια ανοιχτή δραστηριότητα όπου τα παιδιά περιγράφουν πώς θα ήταν η "τέλεια" πρώτη ημέρα για αυτά.


Εκτυπώστε τις 4 ασκήσεις εδώ:


Δηλώστε συμμετοχή εδώ


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Φωνήεντα και Σύμφωνα σε γλωσσοπίεστρα! Συμπληρώνω και ενισχύω τη Φωνολογική επίγνωση

φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία

Αφή, όραση και ήχος για να ενισχύσουμε τη Φωνολογική ενημερότητα.

Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές πως η φωνολογική επίγνωση αποτελεί θεμελιώδη προγνωστικό δείκτη για την ανάπτυξη αναγνωστικών δεξιοτήτων. Πλήθος ερευνών καθιστά την ενίσχυσή της ως βασικό στόχο των παρεμβάσεων σε παιδιά με ΕΜΔ.

Η αισθητηριακή προσέγγιση στη διδασκαλία της φωνολογικής επίγνωσης αξιοποιεί τη δύναμη της πολυαισθητηριακής μάθησης (VAKT – Visual, Auditory, Kinesthetic, Tactile), ενισχύοντας τη συγκέντρωση, τη μνήμη και τη φωνολογική διάκριση μέσω κιναισθητικής και απτικής εμπλοκής.


Δηλώστε συμμετοχή εδώ

Και τι σημαίνει απτική εμπειρία σε θεραπευτικό πλαίσιο; 

Σημαίνει ότι το παιδί: 
  • Αγγίζειπιάνειαισθάνεται υφές ή σχήματα

  • Χρησιμοποιεί τα δάχτυλα ή τις παλάμες για να αλληλεπιδράσει με υλικά

  • Μαθαίνει μέσω αφής, όχι μόνο μέσω εικόνας ή ήχου

🧠 Γιατί είναι σημαντικό;

Η απτική εμπλοκή βοηθά:

  • Στην ενεργοποίηση της αισθητηριακής μνήμης (το παιδί θυμάται ένα γράμμα, έναν κανόνα, καλύτερα επειδή έχει αγγίξει ή "νιώσει")

  • Στη συγκέντρωση και την εστίαση

  • Στην ενίσχυση της φωνολογικής επίγνωσης, όταν η απτική εμπειρία συνδέεται με ήχους/γράμματα

Έτσι, για την καλύτερη διάκριση μεταξύ /-ο/ και /-ου/ δουλέψαμε με αυτό τον τρόπο, όπως και όταν φτιάξαμε 5 κιναισθητικές ασκήσεις για το ερωτηματικό αλλά και όταν γράψαμε πάνω στο ουράνιο τόξο για την αντιμετώπιση δυσγραφικών στοιχείων.

Η δραστηριότητα σε αυτό το άρθρο συνδυάζει :

  • οπτική επεξεργασία, 
  • φωνολογική διάκριση,
  • κίνηση
  • απτική εμπειρία

Υλικά: γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι

φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία


Φωνήεντα:

Αρχικά γράφουμε τα γράμματα των λέξεων έτσι ώστε να αντιστοιχεί κάθε γράμμα σε ένα ξυλάκι. 

Τα σύμφωνα τα γράφουμε με μαύρο μαρκαδόρο και τα φωνήεντα με διαφορετικό χρώμα.

φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία

Βάζουμε τα ξυλάκια με τα σύμφωνα της κάθε λέξης στη σειρά. Αφήνουμε κενές τις θέσεις με τα ξυλάκια των φωνηέντων. 


φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία

Το παιδί ακούει τη λέξη και βάζει τα φωνήεντα στη σειρά.

Σύμφωνα:

Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και για τα σύμφωνα. Τα φωνήεντα τα γράφουμε με μαύρο μαρκαδόρο και τα σύμφωνα με διαφορετικό χρώμα.

φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία

φωνήεντα,σύμφωνα, γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόροι,δυσλεξία

Το παιδί πρέπει να βάλει τα γλωσσοπίεστρα με τα σύμφωνα που λείπουν στη σωστή σειρά.


Tip:

Αν τα γράμματα πάνω στα γλωσσοπίεστρα είναι φτιαγμένα με ανάγλυφο/αισθητηριακό υλικό (π.χ. τσόχα, γυαλόχαρτο, αφρώδες υλικό) τότε η απτική εμπειρία γίνεται ακόμα πιο έντονη!



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Στις 13 & 20 Σεπτεμβρίου εξασφαλίστε μια Δωρεάν προσωπική Online εποπτεία! Ειδικοί παιδαγωγοί σε όλη την Ελλάδα!


  

Τι σημαίνει για τη δουλειά σας μια συνεργασία εποπτείας;


Ειδικοί παιδαγωγοί σε όλη την Ελλάδα έχουν αναλάβει το σημαντικό έργο του σχεδιασμού εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες. 

Σε όλη αυτή τη διαδικασία ο ειδικός παιδαγωγός έρχεται αντιμέτωπος με αρκετά ερωτήματα και προβληματισμούς:

Πώς αξιολογούμε έναν μαθητή ως προς τις μαθησιακές δυσκολίες και τα δυνατά σημεία του; 
Πώς σχεδιάζουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρέμβασης; 
Πώς και ποιους παιδαγωγικούς στόχους βάζουμε;
Ποια είναι τα διαδοχικά βήματα που χρειάζονται για να τους πετύχουμε;
Ποιο είναι το κατάλληλο υλικό ασκήσεων και μεθόδων που πρέπει να εφαρμόσουμε;
Πώς αναθεωρούμε τον αρχικό μας σχεδιασμό όταν παρατηρούμε δυσκολία ή αδυναμία ανταπόκρισης από τον μαθητή μας;

Μέσα λοιπόν από την ανάγκη να απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα και να δοθούν οι κατάλληλες κατευθύνσεις, τα τελευταία 9 χρόνια, έχουν προκύψει πολλές και ενδιαφέρουσες συνεργασίες εποπτείας με ειδικούς θεραπευτές από όλη την Ελλάδα.

Τι είναι όμως μια εποπτεία εξ αποστάσεως;

Για να πετύχουμε σαφή και άμεση πληροφόρηση, κατά τη διάρκεια κάθε σχολικού έτους, διοργανώνονται σχετικές Online ημερίδες, στις οποίες μπορείτε όλοι οι Ειδικοί παιδαγωγοί να έχετε δωρεάν την εμπειρία μιας εξατομικευμένης online εποπτείας και να λάβετε όλες τις σχετικές πληροφορίες.


Πληροφορίες της Online Ημερίδας:

  • Ημέρες: Σάββατο 13 & 20 Σεπτεμβρίου 2025 
  • Ώρες: 10:00 - 14:00
  • Διάρκεια: η κάθε δωρεάν ατομική εποπτεία διαρκεί 25'
  • Ο/η ειδικός/ή παιδαγωγός θα πρέπει να επιλέξει μια διαθέσιμη συνεδρία:
    • είτε συμπληρώνοντας τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής εδώ
    • είτε δηλώνοντας ενδιαφέρον στο: amitrakaki@gmail.com
  • Αφού δηλώσετε ενδιαφέρον θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας και τελική δέσμευση της ώρας.

Στην online συνάντηση μας θα έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε για:

  • το τι ακριβώς είναι μια τέτοια εποπτεία 
  • το κόστος
  • τη συχνότητα
  • πως αυτή εφαρμόζεται

Οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες για τον ειδικό παιδαγωγό που θέλει να ξεκινήσει άμεσα με εποπτική συνεργασία αλλά και για αυτόν που θέλει να ενημερωθεί για να προγραμματίσει μελλοντικά μια σχέση εποπτείας.


Οι προϋποθέσεις είναι απλές:
  • σύνδεση internet
  • πρόγραμμα Teams

Για να κλείσετε την ατομική δωρεάν συνεδρία σας:

Σημαντική παρατήρηση: Επειδή ο αριθμός των συμμετοχών κάθε φορά είναι μεγάλος και οι διαθέσιμες συνεδρίες δεσμεύονται αρκετές ημέρες νωρίτερα, δηλώστε άμεσα συμμετοχή για να ρυθμίσουμε την ώρα της δωρεάν εποπτείας σας.


Φόρμα δήλωσης συμμετοχής:
(θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία 
για επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας και τελική δέσμευση της ώρας)


Θα χαρώ να σας συναντήσω Online!

Με εκτίμηση,

Άσπα Μητρακάκη
Κοινωνική Ανθρωπολόγος - Ειδική Παιδαγωγός 
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & instagram