Μια εύκολη μέθοδος που βοηθά τα παιδιά με Δυσλεξία να βελτιώσουν την ανάγνωση τους!
Η δυσκολία στην Ανάγνωση σε παιδιά με Δυσλεξία παρατηρείται στη σύνθεση των φωνημάτων σε λέξεις. Παρουσιάζεται δυσχέρεια στη φωνολογική αποκωδικοποίηση των λέξεων. Αν σε αυτό εμπλέκεται και μια ανώριμη Οπτική διάκριση τότε ο μηχανισμός της ανάγνωσης γίνεται ακόμα πιο απαιτητικός και οδηγείται συχνά σε αρνητικές γαι τον μαθητή αναγνωστικές εμπειρίες.
Με τις Πυραμίδες της Ανάγνωσης έχουμε ένα εργαλείο που λειτουργεί βοηθητικά στη σταδιακή σύνθεση της λέξης προσθέτοντας μέσα και το στοιχείο της Κίνησης που μειώνει το στρες της ανάγνωσης και συμβάλλει στη ομαλή ροή.
Αρχικά σχεδιάζουμε ή εκτυπώνουμε τις έτοιμες πυραμίδες και γράφουμε σε μορφή ζικ ζακ λέξεις. Οι λέξεις πάντα επιλέγονται ανάλογα με τις δυσκολίες του παιδιού και το στόχο του προγράμματος παρέμβασης.
Δείτε επίσης πως η μέθοδος: Ας το πάρει το κύμα βελτιώνει σημαντικά τον αναγνωστικό ρυθμό σε παιδιά με δυσκολίες ανάγνωσης!
Στη συνέχεια δείχνουμε πως θέλουμε το παιδί να ενώνει με μια κίνηση όλα τα γράμματα από πάνω προς τα κάτω και σε μορφή ζικ ζακ όσο ταυτόχρονα διαβάζει.
❆ Παραδείγματα εφαρμογής:
Βίντεο εφαρμογής:
Στα πλαισία της εποπτείας, εφαρμόστηκε από την εποπτευόμενη συνάδελφο, η άσκηση σε μαθητή της Β' δημοτικού, που εμφανίζει ιδιαίτερη δυσκολία να κατακτήσει το μηχανισμό της ανάγνωσης.
Η ειδική παιδαγωγός Δήμητρα Γομπάκη εφαρμόζει σε μαθητές με αναγνωστικές δυσκολίες την άσκηση για καλύτερη σύνθεση και ροή ανάγνωσης. |
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη