Η ποικιλία των δοκιμασιών γραπτού λόγου
θα δώσει την ευκαιρία για ολοκληρωμένη ενίσχυση!
θα δώσει την ευκαιρία για ολοκληρωμένη ενίσχυση!
Τα παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες χρειάζεται να ενισχύσουν τη δεξιότητα παραγωγής γραπτού λόγου εφόσον αυτή εμφανίζεται συνήθως αδύναμη. Οι τομείς που παρατηρούμε συχνά αδυναμίες είναι: φτωχό λεξιλόγιο, αδυναμία οργάνωσης αυτών που σκέφτονται, αδυναμία έκφρασης και σύνταξης των ιδεών τους.
Η παραγωγή προτάσεων, παραγράφων και κειμένων βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα στα προγράμματα ειδικής αγωγής για παιδιά με Δυσλεξία καθώς είναι σημαντικό να εγκατασταθεί ένας αποτελεσματικός μηχανισμός γραπτής έκφρασης.
Στην άσκηση: Η ερώτηση της απάντησης! παίζουμε με τον γραπτό λόγο λίγο ανορθόδοξα. Ζητάμε την Ερώτηση και όχι την απάντηση!
Κατεβάστε & Εκτυπώστε την άσκηση
εδώ!
Αρχικά κατεβάζουμε και εκτυπώνουμε την άσκηση. Εξηγούμε στο παιδί γιατί αυτή η άσκηση είναι ανάποδη! Δίνουμε μερικά προφορικά παραδείγματα για το Τι ζητάμε.
|
Το παιδί διαβάζει κάθε απάντηση και προσπαθεί να σκεφτεί Ποια θα μπορούσε να είναι η ερώτηση. Δίνει 3 πιθανές ερωτήσεις.
|
Κατεβάστε & Εκτυπώστε την άσκηση
εδώ!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ VIDEO ↓
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε
να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη