Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες στο σπίτι; Δωρεάν ατομική ενημέρωση Γονέων για την εξ αποστάσεως παρέμβαση !

 


Ημερίδα ατομικής online ενημέρωσης για την εξ αποστάσεως παρέμβαση!

Στην προσπάθεια μας να προσφέρουμε υπηρεσίες Eιδικής αγωγής εξ αποστάσεως σε παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει πολλές και αξιόλογες συνεργασίες με αρκετές οικογένειες από όλα τα μέρη της Ελλάδας αλλά και το εξωτερικό.

Η μεγάλη ανταπόκριση γίνεται από οικογένειες που διαμένουν εκτός αστικών κέντρων όπου είναι δύσκολη ή ακόμα και αδύνατη η προσβασιμότητα σε κάποια υπηρεσία ειδικής αγωγής. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν προκύπτουν συνεχώς και online συνεργασίες για μαθησιακή παρέμβαση παιδιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Η ανάγκη για ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα που έχουν οι γονείς να βοηθήσουν το παιδί τους με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες από το σπίτι παρουσιάζεται αρκετά αυξημένη.

Το  Dyslexia at home δίνει δυο Online (εξ αποστάσεως) επιλογές για να υποστηριχθεί μαθησιακά το παιδί με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες:

Όλοι οι γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες μπορείτε να εξασφαλίσετε μια δωρεάν συνεδρία ενημέρωσης για τις παραπάνω υπηρεσίες. 


Η συνεδρία είναι δωρεάνατομική και Online. 


Το Σάββατο στις 5 Νοεμβρίου 2022 διοργανώνεται Ημερίδα ατομικών εξ αποστάσεως εποπτειών ενημέρωσης για γονείς.

Εκεί έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε για:
  • το τι ακριβώς είναι η εξ αποστάσεως παρέμβαση σε παιδιά με ΕΜΔ καθώς και η εξ αποστάσεως εποπτεία γονέα
  • το κόστος
  • τη συχνότητα
  • πως αυτά εφαρμόζονται μέσω υπολογιστή

Οι προϋποθέσεις είναι απλές:
  • σύνδεση internet
  • πρόγραμμα Skype
  • smartphone, tablet, laptop

Για να κλείσετε την ατομική δωρεάν συνεδρία σας:
  • δηλώνετε ενδιαφέρον στο amitrakaki@gmail.com
  • σας επισυνάπτεται πρόγραμμα με όλες τις διαθέσιμες συνεδρίες
  • επιλέγετε την ώρα της συνεδρίας σας 

ΥΓ. Επειδή οι συμμετοχές που φτάνουν κάθε φορά είναι αρκετές και οι διαθέσιμες συνεδρίες δεσμεύονται αρκετές ημέρες νωρίτερα στείλτε άμεσα ένα email για να ρυθμίσουμε την ώρα της δωρεάν εποπτείας σας.

Θα χαρώ να συναντηθούμε για άλλη μια φορά online!

Φιλικά,

Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Γνωρίζεις ότι;







Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Πριν την αυθόρμητη γραφή κειμένου! 2 εκτυπώσιμες γραπτές δραστηριότητες!

 γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία

Η ανάγκη για ανατροφοδότηση του υλικού στον Γραπτό λόγο προκύπτει συνεχώς!

Σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια σωστή οργάνωση στη διδασκαλία της γραπτής έκφρασης. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε πρώτα έναν σωστό σχεδιασμό και έπειτα το κατάλληλο υλικό που θα ανταποκρίνεται στη δεξιότητα που θέλουμε κάθε φορά να αναπτύξουμε ή να βελτιώσουμε.

Ο γραπτός λόγος είναι αποτέλεσμα μιας σειράς αλληλένδετων ικανοτήτων οι οποίες όλες μαζί παράγουν ένα ενιαίο, συνεκτικό σύνολο.

Πριν την αυθόρμητη γραφή, η οποία είναι από τα πιο σύνθετα έργα παραγωγής λόγου, χρειαζόμαστε τη δόμηση της γραφής. Με αυτόν τον τρόπο δουλεύουμε πιο οργανωμένα και σε μικρότερη κλίμακα τη σύνταξη και ερχόμαστε σε πρώτη επαφή με τις εμπειρίες των μαθητών μας. Μειώνουμε το στρες της γραπτής έκφρασης καθώς συμβαίνει σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον!

Εδώ θα δούμε μια γραπτή δραστηριότητα που αναφέρεται σε μια μορφή αφήγησης. Ένα ταξίδι που επιλέγει ο μαθητής να κάνει! Ποιες πληροφορίες μπορούμε να πάρουμε γύρω από αυτό το γεγονός;

Και θα δούμε ακόμη μια δραστηριότητα που έχει τη μορφή περιγραφής ενός γεγονότος που πρόκειται να συμβεί.

Ταξίδι έκπληξη!


γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία

✺Εκτυπώστε τη γραπτή δραστηριότητα εδώ!


Παραδείγματα εφαρμογής:

γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία



γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία

Η εφαρμογή της άσκησης έγινε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως παρέμβασης
στη μαθήτρια με Μαθησιακές δυσκολίες.

Εδώ παρατηρούμε επίσης:
  • χρήση της αναγνωστικής μεθόδου του κύματος
  • χρήση χρονικών εκφράσεων για την έναρξη των προτάσεων

γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία

Εδώ βλέπουμε ένα δείγμα εφαρμογής μέσα από την 
για παιδιά με ΝΥ.



Ένα φανταστικό πάρτι!

γραπτές, δραστηριότητες, ταξίδι, πάρτι, δυσλεξία


Αν επιθυμείτε να εκτυπώσετε τη γραπτή δραστηριότητα " Ένα φανταστικό πάρτι": 

  •  ακολουθήστε το Dyslexia at home στο Instagram
  •  κάνετε like, αφήστε ένα σχόλιο και το email σας
Και θα έχετε άμεσα το εκτυπώσιμο αρχείο!



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Το Dyslexia ρητό της ημέρας!

ρητό, δυσλεξία, Αυρήλιος, quote, dyslexia

 Εξομοιώνω σημαίνει ότι θεωρώ όμοια δυο πράγματα που είναι μεταξύ τους ανόμοια.

Αυτή είναι η κυριολεκτική έννοια της λέξης. Πώς όμως βρίσκει θέση στη ζωή ενός παιδιού με Δυσλεξία;

Για τον Δυσλεξικό μαθητή εξομοίωση θα σήμαινε να του μεταθέσουμε ευθύνη για τη διαφορετικότητα του. Να απαιτήσουμε να μάθει όπως ακριβώς και οι συμμαθητές του. Να προβάλλουμε αντίσταση να ανακαλύψουμε το μαθησιακό του προφίλ και να μην προσφέρουμε τη διαφοροποιημένη διδασκαλία που έχει ανάγκη για να υπάρξει στη σχολική τάξη με ίσους όρους.

Σε αυτό το σημείο η θεραπευτική διαδικασία που συμβαίνει μέσα από την Ειδική αγωγή έρχεται να βοηθήσει τον μαθητή με Μαθησιακές δυσκολίες να κατανοήσει τη διαφορετικότητα του, να συμφιλιωθεί με τον εαυτό του και να δεχτεί τον τρόπο που σκέφτεται και εκφράζεται χωρίς πλέον να νιώθει ότι το μόνο που τον ορίζει μαθησιακά είναι τα αναγνωστικά ή ορθογραφικά του λάθη.


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Dyslexia tip της ημέρας!

 

tip, postit, dyslexia

Απλές βελτιωτικές κινήσεις που διευκολύνουν την καθημερινή μελέτη ενός δυσλεξικού παιδιού μπορεί να αξιολογηθούν ως αρκετά σημαντικές. Καλό είναι να μην αγνοούμε τη φύση των δυσκολιών του, ώστε να επεμβαίνουμε και να ανακουφίζουμε από τα συμπτώματα της κόπωσης που δημιουργείται λόγω της υπερπροσπάθειας που καταβάλλει.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει μια απλή κατασκευή διευκόλυνσης της ανάγνωσης:

 


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Τράβηξε το σωστό! Κιναισθητικοί ορθογραφικοί κανόνες [video]!



Η ανατροφοδότηση του υλικού με νέες ασκήσεις είναι πάντα ζητούμενο για έναν Ειδικό παιδαγωγό!

Στο σημερινό άρθρο θα δείξουμε άλλον έναν τρόπο για να εξασκήσουμε την ορθογραφία παιδιών με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Για άλλη μια φορά, επιλέγουμε για την καταληκτική ορθογραφία τον δρόμο της Κιναίσθησης, που είναι άλλωστε το πιο φιλικό, για τον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες, παιδαγωγικό περιβάλλον.

Η αισθητηριακή προσέγγιση δίνει πάντα τις περισσότερες ευκαιρίες για αποτελεσματική μάθηση όταν πρόκειται για παιδιά με ελλείμματα στην αυτοματοποίηση. Είναι αλήθεια ότι το ανθρώπινο είδος έχει μια έμφυτη ανάγκη να δει, να αγγιξει, να γευτεί και να αισθανθεί αλλά και να ακούσει το αντικείμενο προς μάθηση έτσι ώστε να παγιώσει και να εσωτερικεύσει τη νέα πληροφορία (Wesson 2002).

Υλικά: γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόρος, βαζάκι



Αρχικά γράφουμε σε ομάδες των τριών, λέξεις που καταλήγουν σε /-ισσα/. Μια από αυτές είναι και η ορθογραφημένη γραφή.



Ο μαθητής βλέπει και τραβάει το σωστό ξυλάκι. Τοποθετεί τις σωστές λέξεις στο βαζάκι.




Πρόσθετα οφέλη:

  • Οπτική διάκριση
  • Συγκέντρωση
  • Λεπτή κινητικότητα

Μια απλή στην εφαρμογή της άσκηση που απομακρύνει τη χρήση "χαρτί-μολύβι" και προωθεί την ενεργητική μάθηση.

Η άσκηση και σε video:


✺Παραδείγματα εφαρμογής:

Καταληκτική διάκριση: η ι ει



Καταληκτική διάκριση: ο ω

για τον μαθητή με δυσκολίες
στην αυθόρμητη εφαρμογή της καταληκτικής ορθογραφίας!


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Dyslexia Tip! Η πορεία της ειδικής διδασκαλίας δεν είναι μια ευθεία διαδρομή!

tip, dyslexia, πορεία, διδασκαλία, infographic


 
Η διαδρομή για να διδάξεις ένα παιδί με Μαθησιακές δυσκολίες δεν είναι ποτέ μια ευθεία πορεία. Ο ένας παιδαγωγικός στόχος δε διαδέχεται απλά τον άλλον. Η μάθηση δεν μπορεί να συμβεί σε γραμμική πορεία.

Για αυτό και αρκετές είναι οι φορές που ο Ειδικός παιδαγωγός χρειάζεται να αναθεωρήσει αυτά που αρχικά σχεδίασε στο διδακτικό του πρόγραμμα. 'Ετσι αντιμετωπίζει απρόβλεπτους παράγοντες που διαρκώς προκύπτουν. 

Κρίνεται συχνά απαραίτητο να πάει μαζί με τον μαθητή του πάλι λίγο πίσω. Να παρατηρήσει τι κατακτήθηκε και τι χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα, για να πετύχουν να πάνε ξανά μπροστά!

Έτσι προκύπτει πως μια από τις βασικές δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξει ο Ειδικός παιδαγωγός είναι η θετική αυτοτροφοδότηση. Οι κινήσεις προς τα πίσω να μη λογίζονται ως αποτυχία του προγράμματος αλλά σαν ευκαιρία για να μπουν πιο γερές βάσεις για τους επόμενους παιδαγωγικούς στόχους. Η μάθηση είναι μια δυναμική διαδικασία. 


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com