❝Η αξιολόγηση είναι μια δυναμική διαδικασία που δε σταματά σε όλη τη διάρκεια της παρέμβασης. Το τρίπτυχο: Σχεδιάζω, Εφαρμόζω, Αναθεωρώ δείχνει το δρόμο για μια επιστημονική, έγκυρη και προσεκτική αξιολόγηση των ιδιαίτερων μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζει ένα παιδί με δυσλεξία και είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζεται ένα αξιόπιστο πρόγραμμα παρέμβασης.❞
Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Το dyslexia ρητό της ημέρας!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!