❝Τίποτα δε συμβαίνει χωρίς τη συμμετοχή του συναισθήματος μας για αυτό. Ένα πρόγραμμα παρέμβασης για να θεωρηθεί πετυχημένο πρέπει να οδηγήσει το παιδί με δυσλεξία στη γνώση που η κλασική διδασκαλία δεν το βοήθησε να κατακτήσει. Βασική προϋπόθεση είναι η τόνωση της ευχάριστης διάθεσης γύρω από το σύνολο της μαθησιακής διαδικασίας. Έτσι δημιουργείται μια δυνατή θεραπευτική σχέση που έχει τη δύναμη να μετατρέψει τη μαθησιακή διαδικασία σε μια θετική εμπειρία.❞
Ενημερωθείτε για:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!