Το λεξιλόγιο στα παιδιά με δυσλεξία γίνεται βασικό αντικείμενο παρέμβασης καθώς εμφανίζεται ιδιαίτερα φτωχό και η δυνατότητα εμπλουτισμού του περιορισμένη. Οι ασκήσεις πρέπει να σχεδιαστούν έτσι ώστε να κινητοποιήσουν το δυσλεξικό παιδί να αποθηκεύσει νέες λέξεις και να χρησιμοποιήσει αυτές που ήδη γνωρίζει.
Δείτε επίσης τους 30 τρόπους που μπορούμε να πούμε "πολύ" εμπλουτίζοντας έτσι το λεξιλόγιο!
Δείτε επίσης τους 30 τρόπους που μπορούμε να πούμε "πολύ" εμπλουτίζοντας έτσι το λεξιλόγιο!
Ένας τρόπος για να αυξήσουμε το λεξιλόγιο εργασίας είναι τα γνωστά σε όλους "Συνώνυμα". Ο τρόπος που θα γίνει η εκμάθηση των συνωνύμων είναι αυτό που κάνει τη διαφορά από την κλασική διδασκαλία! Εδώ με εργαλείο τα legos θα δώσουμε την ευκαιρία στο παιδί με δυσλεξία να διευρύνει το λεξιλόγιο του.
Υλικά: legos, αυτοκόλλητες ετικέτες, μαρκαδόρος
Γράφουμε τις λέξεις και τα συνώνυμα τους στις ετικέτες.
Υλικά! |
Γράφουμε τις λέξεις και τα συνώνυμα τους στις ετικέτες.
Το παιδί πρέπει να κολλήσει μεταξύ τους σε ζευγάρια τα legos που σημαίνουν το ίδιο.
Ταιριάζει τα συνώνυμα! |
❉Παράδειγμα εφαρμογής:
Η μικρή Ε έφτιαξε τον δικό της πύργο με συνώννυμα! |
Η ειδική παιδαγωγός Βάγια Νεραντζάκη (εποπτεία, Ορεστιάδα) εφαρμόζει την άσκηση σε αγόρι Ε'Δημ. με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. |
❝Με τον ίδιο τρόπο η άσκηση μπορεί να γίνει και για αντίθετες λέξεις!❞
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!