Dyslexia tip της ημέρας!

δυσλεξία, tip, λάθη, μοβ

 Πρέπει να γνωρίζει τις δυσκολίες του ο μαθητής μου; Μήπως επιτείνω έτσι το άσχημο συναίσθημα που έχει για τον εαυτό του; Ποιο είναι το όφελος μιας τέτοιας κίνησης;

Με το να συζητάμε μαζί με τον μαθητή μας, με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τα σημεία που τον δυσκολεύουν δείχνουμε συναίσθηση του ρόλου μας απέναντι του. Είμαστε εκεί για να τα εντοπίσουμε και να τα αντιμετωπίσουμε, δείχνοντας τον τρόπο που ο ίδιος μαθαίνει πιο αποτελεσματικά. Σκοπός είναι λοιπόν ο μαθητής να υιοθετήσει αυτούς τους νέους τρόπους διαφοροποιημένης διδασκαλίας και να επιδείξει εμπιστοσύνη στον εαυτό του ο οποίος θα αρχίσει να γίνεται πιο λειτουργικός μαθησιακά.

Με την παραπάνω οδηγία οργανώνουμε τα σημεία που δοκιμάζουν μαθησιακά τον μαθητή μας και οδηγούμε το παιδί στο να ανακαλεί τους τρόπους που έμαθε για να ανταπεξέρχεται. Έτσι σε ένα ορθογραφικό λάθος γνωρίζει πως πρέπει να ανακαλέσει την εικόνα μέσα από την εικονογραφική μέθοδο που μάθαμε ή να ακολουθήσει την ορθογραφία της οικογένειας λέξεων που ήδη γνωρίζει κλπ.


Dyslexia at home's 

Inspirational Quotes & Tips!

 



Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!