Η κατανόηση της Γραμματικής είναι μια συνεχής πρόκληση για παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες!
Στην ειδική αγωγή για να είναι αποτελεσματική η διδασκαλία παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες χρειάζεται συνεχής προσαρμογή των διδακτικών στόχων και μέσων διδασκαλίας στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι τα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ που εμφανίζει καθένας τους. Έτσι ένας παιδαγωγός πρέπει να λάβει υπόψην του όχι μόνο τις δυσκολίες αυτές καθ αυτές αλλά και τον ατομικό ρυθμό και τη διαφορετική ποιοτική σύνθεση των δυσκολιών που έχει κάθε μαθητής.
Στο παρον άρθρο θα προσπαθήσουμε να δείξουμε έναν τρόπο που θα βοηθήσει αρκετούς μαθητές με ΕΜΔ να έρθουν σε επαφή με τη Γραμματική ενεργοποιώντας τις γνώσεις που ήδη έχουν.
Οδηγίες:
Πρώτα θυμίζουμε ότι για να αναγνωρίσουν αν ένα ρήμα είναι στον Ενεργητικό ή Παθητικό Αόριστο θα πρέπει να ανατρέξουν στον Ενεστώτα.
Το ρήμα που έχω μπροστά μου, αν το βάλω στον Ενεστώτα (Τώρα), τελειώνει σε /-ω/ ή /-ομαι/;
Αφού ξεκαθαρίσουμε την προηγούμενη οδηγία, φτιάχνουμε προτάσεις με Ενεργητικό ή Παθητικό Αόριστο.
Στην εφαρμογή της άσκησης το παιδί, βάζει νοερά τις προτάσεις στον Ενεστώτα.
Έτσι για την πρώτη πρόταση θα πρέπει ο μαθητής να αναρωτηθεί:
Ο εργάτης φορτώνει ή φορτώνεται τα έπιπλα στο φορτηγό;
Η άσκηση απευθύνεται σε παιδιά με ΕΜΔ που αναγνωρίζουν την Ενεργητική και Παθητική φωνή.
Τα μοντέλα διδασκαλίας για να εφαρμοστούν με επιτυχία στους μαθητές με ΕΜΔ πρέπει να βασίζονται σε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα και όχι σε έναν ομοιόμορφο τρόπο μάθησης.
Η άσκηση σε video:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!