Η ανατροφοδότηση του υλικού με νέες ασκήσεις είναι πάντα ζητούμενο για έναν Ειδικό παιδαγωγό!
Στο σημερινό άρθρο θα δείξουμε άλλον έναν τρόπο για να εξασκήσουμε την ορθογραφία παιδιών με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Για άλλη μια φορά, επιλέγουμε για την καταληκτική ορθογραφία τον δρόμο της Κιναίσθησης, που είναι άλλωστε το πιο φιλικό, για τον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες, παιδαγωγικό περιβάλλον.
Η αισθητηριακή προσέγγιση δίνει πάντα τις περισσότερες ευκαιρίες για αποτελεσματική μάθηση όταν πρόκειται για παιδιά με ελλείμματα στην αυτοματοποίηση. Είναι αλήθεια ότι το ανθρώπινο είδος έχει μια έμφυτη ανάγκη να δει, να αγγιξει, να γευτεί και να αισθανθεί αλλά και να ακούσει το αντικείμενο προς μάθηση έτσι ώστε να παγιώσει και να εσωτερικεύσει τη νέα πληροφορία (Wesson 2002).
Υλικά: γλωσσοπίεστρα, μαρκαδόρος, βαζάκι
Αρχικά γράφουμε σε ομάδες των τριών, λέξεις που καταλήγουν σε /-ισσα/. Μια από αυτές είναι και η ορθογραφημένη γραφή.
Ο μαθητής βλέπει και τραβάει το σωστό ξυλάκι. Τοποθετεί τις σωστές λέξεις στο βαζάκι.
Πρόσθετα οφέλη:
- Οπτική διάκριση
- Συγκέντρωση
- Λεπτή κινητικότητα
Μια απλή στην εφαρμογή της άσκηση που απομακρύνει τη χρήση "χαρτί-μολύβι" και προωθεί την ενεργητική μάθηση.
Η άσκηση και σε video:
Υλικό από την εξ αποστάσεως παρέμβαση και την εξ αποστάσεως εποπτεία του γονέα
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!