Κάθε γνώση και δεξιότητα βασίζεται στην ικανότητα μνημονικής συγκράτησης των πληροφοριών που τη συνθέτουν. Όπου υπάρχει καταναγκασμός ο άνθρωπος σταματάει να συμμετέχει ενεργά. Όταν αναφερόμαστε στη μαθησιακή διαδικασία αυτό αποδεικνύεται ακόμα περισσότερο. Για να μάθω κάτι, πρέπει να έχω εσωτερικό κίνητρο να το μάθω. Να δοκιμάσω, να επιχειρήσω, να προσπαθήσω να αναπτύξω μνημονικές στρατηγικές για να το συγκρατήσω.
Ο μαθητής με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες δυσκολεύεται και αρνείται να αναπτύξει εσωτερικό κίνητρο όταν νιώθει ότι υποχρεώνεται να μάθει με έναν τρόπο που για τον ίδιο είναι δυσνόητος και απέχει από τον τρόπο σκέψης του. Ο προσαρμοσμένος τρόπος διδασκαλίας δεν ακυρώνει την προσπάθεια του μαθητή και η Μνήμη λειτουργεί αποτελεσματικά ως προς την κατάκτηση της γνώσης.
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!