Στην εκπαιδευτική πράξη, μέσα στις σχολικές τάξεις, αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι η συνεχής αξιολόγηση των παιδιών για αυτό που κατανοούν μετά την ανάγνωση τους. Αυτό που συνήθως δε συμβαίνει είναι η εκμάθηση στρατηγικών για να κατανοούν αυτό που διαβάζουν.Τα παιδιά με Δυσλεξία και ΕΜΔ, ως φτωχοί αναγνώστες, βρίσκονται σε μια γενική αναγνωστική σύγχυση και θολή επίγνωση αυτών που διάβασαν. Το άγνωστο λεξιλόγιο επιβαρύνει αυτή την πραγματικότητα και για αυτό είναι πολύ χρήσιμο οι εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί να παρουσιάζουν από πριν το ειδικό λεξιλόγιο που πρόκειται να συναντήσουν στο κείμενο που θα αναγνώσουν.Να συζητήσουν τη σημασία των άγνωστων λέξεων και να τις χρησιμοποιήσουν σε προτάσεις. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε σημαντικά την πετυχημένη αναγνωστική κατανόηση του παιδιού με ΜΔ.
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!