Η Κοινωνική Ανθρωπολόγος και Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη αναλύει ασκήσεις, μεθόδους, στρατηγικές για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
"Δεν ήξερα ότι ήμουν δυσλεκτικός, μέχρι που ήρθα εδώ".
"Δεν ήξερα ότι ήμουν δυσλεκτικός, μέχρι που ήρθα εδώ".
Ένα παιδί καταλαβαίνει ότι είναι δυσλεκτικό, δηλ. ότι υπάρχουν πράγματα που δυσκολεύεται να καταφέρει (γραφή, ανάγνωση, απομνημόνευση κα.), όταν ξεκινάει το σχολείο. Μέχρι πριν δεν διέφερε απο κανένα άλλο παιδί και για αυτό η αυτοπεποίθηση του, με την ένταξη στο σχολείο, είναι πολύ πιθανό να πληγεί έντονα. Με την εισαγωγή στην εγγράμματη παιδεία η εικόνα του δυσλεκτικού παιδιού για τον εαυτό του ξεκινά να αλλάζει και αυτό είναι ένα γεγονός δύσκολο να το διαχειριστεί.
Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες του παιδιού έγκαιρα και συστηματικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!