Η ορθογραφία στα παιδιά με δυσλεξία παραμένει μια μεγάλη πρόκληση
σε όλη τη σχολική ζωή!
σε όλη τη σχολική ζωή!
Η ευρηματική διδακτική διαδικασία που εμπλέκει τα δυσλεξικά παιδιά σε πρωτότυπες δραστηριότητες είναι απαραίτητη σε όλα τα Προγράμματα ειδικής αγωγής. Διαφορετικές μέθοδοι χρειάζεται κάθε φορά να χρησιμοποιηθούν για να μεταδώσουμε έναν κανόνα στο παιδί με δυσλεξία.
Στην καταληκτική ορθογραφία η Αισθητηριακή και Κιναισθητική εμπειρία συμβάλλει εξαιρετικά στην καλύτερη αφομοίωση του Οπτικού λεξικού!
Έχουμε ήδη δείξει πως μπορούμε να δουλέψουμε τις καταλήξεις στην ορθογραφία των ρημάτων. Με την παρακάτω κατασκευή εργαζόμαστε πάνω στις καταλήξεις των Ουσιαστικών.
Υλικά: πιάτα μιας χρήσης, χαρτί, μαρκαδόροι, μαχαίρι
Το πρώτο μας βήμα είναι να χαράξουμε σε δυο σημεία το πιάτο.
Αφού τελειώσουμε αυτή την προετοιμασία, στην ουσία η κατασκευή μας είναι έτοιμη. Το μόνο που μένει είναι να γράψουμε στο πιάτο την κατάληξη που θέλουμε και στο χαρτί τα ουσιαστικά. Εδώ εργαστήκαμε για τα ουδέτερα ουσιαστικά σε /-είο/!
Στο τέλος περνάμε μέσα από τις εγκοπές το χαρτί.
Οι λέξεις εμφανίζονται σταδιακά καθώς το παιδί τραβάει το χαρτί και διαβάζει!
Στο τέλος περνάμε μέσα από τις εγκοπές το χαρτί.
Οι λέξεις εμφανίζονται σταδιακά καθώς το παιδί τραβάει το χαρτί και διαβάζει!
✺ Παραδείγματα εφαρμογής:
|
Η μητέρα σε εποπτεία εξ αποστάσεως εξασκεί την Ορθογραφία ουδετέρων και θηλυκών με το παιδί με ΜΔ. |
❝Πρόκειται για μια εύκολη κατασκευή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο ορθογραφίας σε πολλές κατηγορίες λέξεων!❞
✺Ευχαριστώ θερμά την Ειδική Παιδαγωγό κα Μαγαλιού για την εφαρμογή των ασκήσεων και την αποστολή των φωτογραφιών
Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!
✺ Τρόποι συνεργασίας:
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Άσπα Μητρακάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!