Πότε αλλάζουμε παράγραφο; 5 στοιχεία που δηλώνουν την αλλαγή

παράγραφο,στοιχεία,σχεδιάγραμμα,δυσλεξία

"Κυρία πόσες παραγράφους πρέπει να γράψω;"

Η κατανόηση της δομής του γραπτού κειμένου από ένα παιδί με δυσλεξία είναι μια δύσκολη διαδικασία. Παρατηρείται δυσχέρεια στην οργάνωση και σωστή τοποθέτηση των σκέψεων του όταν χρειάζεται να γράψει. Η ανάπτυξη ενός κειμένου πρέπει να διδαχθεί βήμα βήμα με σχεδιαγράμματα και λιτές γλωσσικά οδηγίες. 

Ένα απλό, εκτυπώσιμο σχεδιάγραμμα που δηλώνει Πότε πρέπει να αλλάξουμε παράγραφο θα βοηθήσει εξαιρετικά να στηθεί με συντακτική συνέπεια το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο κείμενο. Τέτοιου τύπου οδηγίες είναι αυτές που μπορεί να κατανοήσει και να εφαρμόσει ένα παιδί με Δυσλεξία.



Τα 5 στοιχεία που δηλώνουν πότε πρέπει να αλλάξουμε παράγραφο:



● Ένας νέος χαρακτήρας κάνει την εμφάνιση του.

● Ένα νέο γεγονός συμβαίνει.

● Συστήνεις, μιλάς για μια καινούργια ιδέα πάνω στο θέμα.

● Το περιβάλλον, ο τόπος της ιστορίας αλλάζει.

● Ο χρόνος προχωράει μπροστά ή πίσω αρκετά.


Εκτυπώστε και αναρτήστε το σχεδιάγραμμα στο τοίχο του δωματίου, κοντά στο γραφείο του και κάθε φορά που πρέπει να γράψει υπενθυμίστε του Πότε πρέπει να αλλάξει παράγραφο!





Ενημερωθείτε για:

  • Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ .

  • Εποπτεία Ειδικών Παιδαγωγών εδώ


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!