Dyslexia tip της ημέρας!



Οι δυσκολίες στην Ορθογραφία, στα παιδιά με Δυσλεξία, εμφανίζονται με ιδιαίτερα επίμονο τρόπο, έστω και αν γνωρίζουν άριστα τους Ορθογραφικούς κανόνες. Μια από τις τακτικές που χρησιμοποιούμε, είναι η δημιουργία ενός Βασικού Οπτικού Λεξιλογίου, με λέξεις υψηλής συχνότητας εμφάνισης πχ. είμαι, έχει, πρέπει κλπ. οι οποίες αποδίδονται εικονογραφημένα. Το παιδί μπορεί καθημερινά να ανατρέχει σε αυτό, βελτιώνοντας την αυτοματοποίηση της Ορθογραφίας του.

 


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!