Dyslexia Tip! Ποια ερώτηση κάνουμε πριν από κάθε άσκηση;

 

 

Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες να οργανωθεί πριν από κάθε άσκηση;

Ο πιο σημαντικός στόχος σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης είναι η ανεξαρτησία και η αυτονομία του μαθητή μας. Πέρα από την ενίσχυση των δεξιοτήτων του, αυτό που στην ουσία καλούμαστε τελικά να πετύχουμε, είναι ο μαθητής με Μαθησιακές Δυσκολίες να αναγνωρίσει τον διαφορετικό τρόπο σκέψης του και να εκπαιδευτεί σε όλες εκείνες τις στρατηγικές που θα τον βοηθήσουν να επεξεργάζεται και να παράγει γραπτό λόγο χωρίς να χρειάζεται συνεχή βοήθεια.

Άλλωστε για αυτό έχουμε μιλήσει και για τα audio books που ενισχύουν την αυτόνομη και προσωπική σχέση του παιδιού με το βιβλίο. Όπως επίσης και για τη χρήση της τεχνολογίας που βοηθάει στην πιο άνετη και αποτελεσματικότερη χρήση του γραπτού λόγου.

Η οργάνωση της σκέψης πριν από την εκτέλεση της άσκησης κρίνεται ως πολύ σημαντική. Και είναι εκεί που ο ειδικός παιδαγωγός πρέπει να διδάξει πως ο μαθητής θα οργανώνει τη σκέψη του.

Το παιδί με δυσκολίες συγκέντρωσης χρειάζεται να αυτοματοποιήσει τον τρόπο προσέγγισης μιας άσκησης. Να μάθει δηλαδή ότι πρέπει να σχεδιάζει από πριν το πως θα λύσει την άσκηση και μετά να εκτελεί.

Έτσι θα μειωθεί σε μεγάλο βαθμό το άγχος που προκαλείται από τις αποτυχημένες προσπάθειες ή τις συνεχείς διορθώσεις και θα αυξηθεί η επιτυχία στην εφαρμογή.

 

 Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές:
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.






  • Αν είστε γονείς:
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.





  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!