Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι ο βασικός στόχος μιας ειδικής παρέμβασης από έναν Ειδικό παιδαγωγό είναι η αυτονομία του μαθητή με Δυσλεξία, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα άλλο από το να έχει τα κατάλληλα εργαλεία και στρατηγικές για να μπορεί να κατανοήσει και να επεξεργαστεί τις πληροφορίες και να εκτελεί και να ολοκληρώνει τα σχολικά του έργα με τις δικές του δυνάμεις.
Για να συμβεί όμως αυτό χρειαζόμαστε τις κατάλληλες βοηθητικές προσαρμογές, κάτι που μπορεί να εφαρμοστεί στις εκφωνήσεις των ασκήσεων. Προσθέτουμε μέσα εικονογραφικά στοιχεία που ενισχύουν την καλύτερη ανάγνωση τους.
Για παράδειγμα στην εκφώνηση: Γράψτε μια μικρή παράγραφο για να αναπτύξετε την άποψη σας σχετικά με την ανακύκλωση. Μπορούμε να προσθέσουμε εικόνες για το ρήμα: γράψτε, για τη λέξη: άποψη και τη λέξη: ανακύκλωση. Έτσι η εκφώνηση γίνεται ένα μικρό εικονόλεξο.
Σταδιακά μειώνουμε αυτές τις παρεμβάσεις όσο ο/η μαθητής/ρια μας γίνεται πιο δυνατός στην αναγνωστική κατανόηση.
- Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ
- Αν είστε ειδικοί θεραπευτές!
- Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!