Δείξε μου πως το έκανες! Μέθοδος βελτίωσης για τη ζωγραφική σε πλαίσιο


Μια από τις δεξιότητες είναι και η ζωγραφική σε πλαίσιο!

Σε αυτή την εφαρμογή θα δούμε πως η ειδική παιδαγωγός, σε εποπτεία εξ αποστάσεως από την Κύπρο, διδάσκει στον μαθητή της να περιορίζει τη ζωγραφική του μέσα σε πλαίσιο. Ο μικρός Μ φοιτά δεύτερη φορά στο Νηπιαγωγείο και με την ειδική παιδαγωγό σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα παρέμβασης για τις μαθησιακές του δυσκολίες.

Για να τον βοηθήσουμε να καταφέρει να ζωγραφίσει "χωρίς να βγει από τις γραμμές" σχεδιάσαμε μια άσκηση που ολοκληρώνεται σε 3 βήματα. Αντικαταστήσαμε τις γραμμές των τριγώνων με καλαμάκια που λειτουργούν σαν ένα φυσικό στοπ ώστε να ενισχυθεί αισθητηριακά η εντολή "να μην βγαίνει από τις γραμμές"!


Αρχικά το παιδί ζωγραφίζει μέσα στο τρίγωνο από τα καλαμάκια. Τα καλαμάκια τον βοηθούν να κατανοήσει καλύτερα τον μικρό χώρο του σχήματος, μέσα στον οποίο πρέπει να περιοριστούν οι κινήσεις του.



Έπειτα βγάζουμε σταδιακά ένα καλαμάκι τη φορά και δίνουμε την ίδια εντολή. Το παιδί μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία με περισσότερο έλεγχο αυτή τη φορά.


Αφαιρέθηκε η βάση.


Αφαιρέθηκε άλλο ένα καλαμάκι



Δείτε εδώ πως η ειδική παιδαγωγός δίδαξε τα Ποσοτικά επιρρήματα σε μαθητή με ΕΜΔ.

❝Πάντα περιμένω με χαρά τις φωτογραφίες σας από τις δικές σας εφαρμογές είτε είστε ειδικοί παιδαγωγοί, δάσκαλοι, γονείς!❞




Ενημερωθείτε για:


  • Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ .
  • Εποπτεία Ειδικών Παιδαγωγών εδώ


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!